Invivo Medisinske Senter AS

Hamangskogen 60 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Invivo Medisinske Senter AS

Effektiv og imøtekommende

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Effektiv og hyggelig lege. Forventer at pasienten kommer forberedt. Men er flink til å lytte i fasen hvor man skal finne ut av ting. Flink til å henvise videre hvor han ser at han ikke kan bistå mer. Skal man ha bedre tid bør dette varsles når man bestiller time.

Bare positive opplevelser hos Grøndahl

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Han er hyggelig, interessert, imøtekommende, oppfølgende og faglig dyktig, Alltid i godt humør. Både min kone og jeg har brukt Grøndahl i mange år, og vi er veldig fornøyd. Blir sendt videre til spesialister når det er behov for det. Resultater fra ulike undersøkelser foreligger i postkassen bare 2-3 dager etter konsultasjon, ofte med en oppmuntrende kommentar.Vi kommer aldri til å skifte fastlege.

Dårlig for eldre

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Han har liten tid og reiser seg og går til døren når tiden er brukt opp. Henviser ikke gjerne til (blod)prøver. Enkelte eldre blir nervøse og får ikke sagt alt de skulle hos ham. Han har lite erfaring med døende eldre, men det er fastlegen man må forholde seg til som pårørende og hjemmesykepleier, når noen skal dø. HAn meldte seg litt ut. Dette er en kritisk tid, da man trenger støtte og faglig hjelp. Vi skiftet til ny fastlege etter en slik periode.

Sur og uinteressert

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Jeg er sterkt plaget av en kronisk lidelse. Diagnosen fikk jeg da jeg var 17 år, men mine foreldre måtte være med meg før jeg ble tatt på alvor. Han er lite interessert i hvordan du har det, og ofte fremstår han som både stresset og sur. Det virker som om det er om å gjøre å få deg fortest mulig ut av kontoret hans. Jeg har nå byttet fastlege, og angrer ikke på det!

Har hele tiden en følelse av at legen ikke liker syke og er grundig lei av jobben

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Henvisninger, sykmeldinger, samtale, alt virker veldig tungt. Ikke interessert i spørsmål. Må betale ekstra for henvisning til spesialister eller behandling. Ellers skal jeg savne de hyggelige mennesker på telefon og laboratorit. Trist, men en endelig avgjørelse.