Invivo Medisinske Senter AS

Hamangskogen 60 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Invivo Medisinske Senter AS

Nok dyktig lege, men opptrer uengasjert og upersonlig.

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Svært upersonlig tross mange års bruk som fastlege. Virker uinteressert, spør sjelden eller aldri om hvordan det går med kronisk lidelse som han selv har vært med på å henvise og sende videre til utredning til spesialister, mr \ røntgen o.l, tiltross for tilbakemeldinger fra disse til ham som fastlege. Stiller heller ikke spørsmål om problemer som er nevnt tidligere, som han ikke kan vite om er blitt bedre \ har gitt seg.. Gir lite råd \ anbefalinger. Gjør det han blir bedt om m.h.t. undersøkelser, prøver, henvisninger o.l. Diffuse svar på resultater av prøver så lenge de er "innenfor normalen", føles som man maser når man vil vite mer konkret. Føles vanskelig å ta opp flere ting i løpet av èn konsultasjon..

Flink,men lite tilgengelig og glemsk.

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Tok halsprøver, ved Indivo senteret hvor Grøndahl jobber, etter 5 ukers kronisk forkjølelse (som jeg visst skulle vise seg å være positive) og legen skulle ringe meg inne 5 dager,hvis de var positive. Når ingen ringt meg etter en uke ringte jeg selv. Fikk ikke snakke med lege,men han skulle ringe meg tilbake.Legen ringte ikke.Den samme proseduren forgikk siden to ganger.Siste gang jeg ringte sa jeg fra at dette ikke gikk an.Fikk fortsatt ikke snakke med legen, men et resept på antibiotika ble fakset til apoteket sånn at jeg kunne begynne behandling.Jeg fikk ikke informasjon om hva slags antibiotika eller helt hva slags infeksjon jeg bar på. Dette er ikke holdbart.

Anbefales ikke

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Jeg opplevde ham som arrogant og nedlatende. Kanskje han hadde en dårlig dag, men det går virkelig ikke an å komme med spydige bemerkninger til en pasient.

Suveren lege

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Jeg har hatt A. Grøndahl i mange år. Og i flere år har jeg vært inn og ut av forskjellige sykehus for diverse vurderinger og undersøkelser. Han har alltid stilt opp, ved å skrive henvisninger til krampen nesten tok ham.

Han er en som ikke gir opp selv om man støter på hindringer hos noen leger på forskjellige sykehus. Han ser til at man oppnår et resultat som vil medføre en bedre hverdag, om ikke man blir kvitt alle problemer.

Alltid blid og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Forståelsesfull og dyktig lege som tar seg god tid til pasienten. Mitt inntrykk er at dette er en lege som er faglig oppdatert og henviser videre når det er påkrevd. Hele vår familie har brukt dr. Grøndahl i flere år og er svært fornøyd med han.