Nome Legesenter

Stårrvegen 14 3830 Ulefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Nome Legesenter

Meget god, lyttende og forståelsesfull.

Lege: Zafar Ghazanfar Ali Skrevet

Han er hjelpsom med dine problemer. Du føler deg ivaretatt. Her lyttende og og gir god tilbakemelding på dine problemer. Det virker som han virkelig vil hjelpe.

Lyttende og tar deg på alvor

Lege: Daria Espedalen Skrevet

Nylig byttet over til Daria og har ikke følt meg så godt ivaretatt på lenge. Hun lytter og gjør nødvendige undersøkelser eventuelt videre henvisning ved behov. Anbefales! Meget fornøyd.

Lite interessert lege

Lege: Daria Espedalen Skrevet

Virker helt uinteressert i meg som pasient. Veldig dårlig opplevelse både ved somatiske undersøkelser og ved henvendelse ang psykisk helse. Viker ikke å være faglig oppdatert eller opptatt av hvordan pasienten har det.

Sitter kun å skriver på pc, ingen øyekontakt og ønsker at du forlater legekontoret fortere enn du kom inn.

Nei...

Lege: Daria Espedalen Skrevet

Dette er ikke en lege jeg kan anbefale.
Virker uinteressert, gjør ingen undersøkelser, skriver bare på pc'n. Ivrig på få deg ut etter kort tid.
Regninger synes ikke alltid å stemme med info om egenandeler på helsenorge.no.

Dyktig og empatisk ♥️

Lege: Martina Marion Richter-Plitt Skrevet

Full av kunnskap, empati, medfølelse, respekt, og god brukermedvirkning. Har godteri til nervøse barn, og en klem til den voksne. Er raus på henvisning og utredning, og tar deg på alvor. Følger godt opp. Oppsummerer fra sist ved ny time. Sender brev, holder avtaler og generelt ei tysk god dame med en herlig utstråling. Anbefaler på det sterkeste, og gruer meg til dagen hun går av.