Nome Legesenter

Stårrvegen 14 3830 Ulefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Nome Legesenter

Veldig bra!

Lege: Zafar Ghazanfar Ali Skrevet

Har hjulpet meg på en helt fantastisk god måte! Tar seg god tid og veileder grundig og bra. Veldig fornøyd!

Tar ting på alvor

Lege: Martina Marion Richter-Plitt Skrevet

Har gått til Martina siden jeg var 11. Har vært mye syk, så har hatt mye med henne å gjøre. Hun går grundig til verks, og henviser deg heller en gang for mye enn for lite, for å være sikker på at det ikke er noe alvorlig. Hun er rask og effektiv, hun er sjeldent forsinket, og har alltid noe godt på lur til barna (og de voksne). Ulempen må nok være at hun har fulle lister, så det kan ta godt å vel en månede hvertfall før man får time, med mindre det er veldig akutt.

Arrogant og igen vilje til å forstå eller forstår faktisk ikke.

Lege: Tatiana Holland Skrevet

Etter en legetime med denne legen forsto jeg raskt at jeg måtte skifte fastlege. Her opplever jeg ikke å få hjelp med min helse . Nedlatende og liten vilje til å lytte til hva jeg forteller om min kropp og symtomer.
For å ikke bli ufin ... så avslutter jeg å skrive noe mer om denne legetimen

Flink lege

Lege: Zafar Ghazanfar Ali Skrevet

Flink med barn! Hyggelig og imøtekommende, nøye og grundig! Fremstår som interessert, rolig og tålmodig.

Arrogant og prinsippfast

Lege: Martina Marion Richter-Plitt Skrevet

Jeg hadde et utslett som kom og gikk, og som jeg gjerne ville ha en sjekk på. Utslettet var selvfølgelig borte innen jeg fikk konsultasjonstime. Heldigvis, tenkte jeg, så har jeg tatt gode bilder av det på mobilen som jeg kunne vise henne. Å vise henne bilder fra mobilen var tydeligvis ikke greit. Hun fortalte meg at hennes utdanning var for lang og krevende til at hun skulle diagnosere ut ifra bilder. Hun var uinteressert i å konkludere med noe som helst og ønsket ikke å se noe bilde. Hun fikk meg til å føle meg svært uviktig der jeg satt, og det endte med at jeg tok jakka og gikk. Prinsippene hennes virker sterkere enn ønsket om å gi så god hjelp som omstendighetene gir rom for. Heldigvis har jeg fått ny fastlege i dag.