Villaveien legesenter

Villaveien 1 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Villaveien legesenter

Sympatisk og tillitsfull

Lege: Anders Klokk Fløter Skrevet

En lege som ikke bare ser i dataskjermen, følger opp, og begrunner og forklarer veldig godt tiltak og medisinering. Han er ikke slepphendt med sykmeldinger, og da føler du faktisk at du kan være sykmeldt med god grunn når du får sykmelding. Han er rask med å sende pasienten videre til undersøkelser, for å være på den sikre siden. Legen er alltid blid og har alltid et positivt og hyggelig ord til passienten.

Sekretærene på forværelset er også veldig hyggelige, alltid blide og imøtekommende.

Virkelig dyktig og engasjert

Lege: Anders Klokk Fløter Skrevet

Kjenner meg sett, respektert og trygg. Kan ikke komme på en eneste negativ ting om ham.

Jeg har 100% tillit

Lege: Anders Klokk Fløter Skrevet

Jeg føler meg meget godt tatt hånd om, samme synes kona min som også går til ham. Vi har hatt ekstremt "uvanlig" anledning til å bruke Anders, og hans forståelse og tjenester har vært fantastiske.

Dessverre har han så mye å gjøre at det kan være vanskelig å komme frem i telefon, men Anders løser problemene ofte ved å ringe tilbake.

ANNBEFALER!

Lege: Anders Klokk Fløter Skrevet

Veldig bra! Viser sympati! Personelig innterresert!

Veldig flink lege

Lege: Cecilie Margrethe Jørgensen Skrevet

Kjempeflink til å følge opp, rask og effektiv med henvisninger o.l. Bryr seg om pasientene sine.