Villaveien legesenter

Villaveien 1 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Villaveien legesenter

Utmerket

Lege: Anders Klokk Fløter Skrevet

Anders har vært til uvurderlig hjelp ved flere tilfeller, både for kona min og meg.

Jeg ønsker at det var mulig å ta kontakt via mail, f eks ved tidsbestilling. Av og til har ikke kontorspersonal tid til å svare i telefon.

Hyggelig sympatisk lege

Lege: Anders Klokk Fløter Skrevet

Hyggelig sympatisk lege... tar seg tid til å lytte og *ser mer på deg enn på skjermen.
Kom hjem til meg engang jeg var syk og ikke hadde mulighet til å komme til ham.
Man føler seg ikke stresset når man først er kommet dit. Lett å snakke med.
Men er vanskelig å nå fram på telefon.. det er ikke tlf kø og har opplevd å ringe fra morgen av og hele formiddagen før man har kommet igjennom.

Varm og imøtekommende

Lege: Anders Klokk Fløter Skrevet

En lege som ser MEG, jeg får alltid time når jeg trenger det og han ringer tilbake om det er noe. Han sender videre om han trenger second opinion og om han er usikker. Han virker oppriktig interessert i pasienten.

Det som er negativt er at det alltid er opptatt på tlf. Og må ringe mange ganger før jeg kommer igjennom,

Har byttet fastlege

Lege: Cecilie Margrethe Jørgensen Skrevet

Har prøved at ringe 16 gang få at komme igjennom til fastlegen ,burde kanskje få litt
Mere personale ,barna må vente litt over 1måned på time.20 minutter er vel litt lite
Når du må vente 6uker på time og vil ta opp flere ting.meget misfornøyd

Anbefales ikke.

Lege: Anders Klokk Fløter Skrevet

Kommer med spydige kommentarer og er veldig flink til å gi uttrykk for hvor 'pingle' du er når man ber om sykemelding ved f.eks skade eller sykdom...veldig flink til å fortelle at han selv går på jobb om han selv er syk og at vi andre burde klare det samme...ikke å anbefale...