Villaveien legesenter

Villaveien 1 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Villaveien legesenter

Sur, vanskelig og dårlig tid

Lege: Helga Mathilde Nylenna Kollerøs Skrevet

Kan egentlig bare si meg enig i det forrige anmelder sa. Opplever ikke å bli tatt seriøst og at man blir jagd ut av døra før man rekker å komme inn siden hun altid har dårlig tid. Det var mye bedre før. Så trenger man langtids oppfølging/hyppige besøk hos fastlege anbefaler jeg ikke å bytte til denne fastlegen.

Tar deg ikke seriøst og ekstremt dårlig oppfølging

Lege: Helga Mathilde Nylenna Kollerøs Skrevet

Før var hun flink og nøye. Nå er hun kraftig overarbeidet, slurver og tar ikke pasienten seriøst. På toppen av det hele er hun sur og spydig. Fikk beskjed om at det bare var å bytte fastlege av hun, det er nå gjort. Følger ikke opp når annet helsepersonale ber om at hun sender henvisning videre, følger ikke opp henvisninger og er sur/grinete hver time. Ser stadig på klokka selv om hun alltid er forsinket selv. At beskjeder som legges igjen ikke kommer fram til henne hjelper ikke. Frarådes sterkt hvis du trenger oppfølging og hjelp.

Trygg lege kunnskapsrik innen medisin

Lege: Helga Mathilde Nylenna Kollerøs Skrevet

Empatisk og kunnskapsrik, lyttende, effektiv og finner løsninger, også de rent praktiske. Bra at hun tar kontakt både pr telefon og PC utenom åpningstiden. Sparer mye tid. Følges godt opp med forståelse for min situasjon. Hun har et behagelig vesen, slik at man liker henne. Føler meg trygg og spesielt godt ivaretatt.

Dessuten tar hun videreutdanning, og vikarene har jeg bare godt å si om.

Trygt

Lege: Anders Klokk Fløter Skrevet

Beste lege ever Han tar pasientene sine seriøs han ordner opp med engang noe som virkelig haster
Hadde aldri bytte vekk han
For slik dom han finnes sjelden

Dårlig samarbeid

Lege: Helga Mathilde Nylenna Kollerøs Skrevet

Opplever lite oppfølging, dårlig tilbakemelding etter henvisninger etc. Jeg blir usikker på hvem skal gjøre hva. Kan skyldes dårlig kjemi, noe jeg prøver å rette på.
Oppsummert har jeg inntrykk av en lite empatisk lege som har for mange aktiviteter utenom fastlege-tjenesten. I halvparten av mine legebesøk møter jeg en vikar som i de fleste tilfellene er en turnuskandidat. Da blir det lite kontinuitet i samarbeidet lege/pasient (kunde).