Vinterbro Legesenter

Telefonnummer466 83 740466 83 7 ...
Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro

Siste vurderinger av behandlere ved Vinterbro Legesenter

Dyktig lege.

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Fantastisk dyktig lege med masse erfaringer og kunnskaper. Jeg slet med klør i leggen og kroppen i snart 10 år, starte fra oktober til slutten av april, verre i mensen perioden. Start å klø kl.18-19 og 02-03 om morgen. Når det er verst jeg tør ikke å legge meg, som 10.000 maur spise under huden, brukt en gang gaffel til å klør til jeg blø,min tidligere fastlege tok allergi tester, brukte alle slag allergi piller, ingenting hjalp, jeg beskriver med som en sunn og flott 50 åring, bruker ingen medikamenter, kun allergi piller når klør starte, jeg jobber i skjønnhet bransjen,
Smurte meg hverdag nøye og passe godt på huden min. Tore Olai tok Norge største allergi tester fant oxo ingenting, klør skjer bare i Norge. Ikke når jeg er i utlandet. Klør med og uten utslett....jeg ble helt utslitt og gitt opp, tenker jaja jeg skal lever med det....men 3 dager side Tore Olai sa at han vil gi meg kortison sprøyte og det er verdt forsøk sa han, jeg nøler, ( jeg er redd for sprøyte og utrolig følsom for alle bivirkninger av alle slag medikamenter) men valgte å stole på Tore Olai. Rett etter han gitt meg sprøyte, kroppen føler godt og varm spesielt i begge beina, ingen klø på kveld, fikk sovet hele natten våknet uthvilt, det går an å får nytt liv. Fantastisk lege har gitt meg livskvalitet tilbake etter 10 år. Ord er for fattig...evig takknemlig for at du er fantastisk dyktig.

Dyktig lege generelt, men kan ikke nakkeplager!

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Legen er svært sparsommelig med sykemeldinger, undersøker lite gjennom palpasjon, sparsom med kommunikasjon med meg som pasient, men ellers sikkert grei!

Sterkt forbedringspotensiale.

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Timebestilling kun på nett, jeg kommer ikke gjennom.

Jeg føler ikke at jeg blir tatt på alvor.
Betaler alltid regningene på stedet, men innimellom får jeg ekstraregninger, og spesielt pussig med regning på en søndag.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Høghjelle kan for mange virke litt stresset, men for meg har han virkelig vært en fantastisk lege. Suåerfornøyd, og kommer aldri til å bytte. Hele familien bruker han.

Ikke interessert i pasienten

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Kontaktet lege grunnet kraftig reaksjon etter antibiotika. Han verken så på utslettene eller viste interesse. Så seg fornøyd med å journalføre det og sykemelde meg ut uken. Dagen etter kontaktet min mann legevakten - som viste seg å være på samme legekontor, men ble betryggende informert om at det ikke var Høghjelle. Jeg var ikke blitt dårligere enn dagen før, men min mann var svært bekymret da kroppen er dekket med utslett, relativ høy feber og opphovnet ansikt inkl lepper. Fikk beskjed om å fortsette med en type medisin jeg hadde avsluttet med, en medisin jeg også hadde vist legen dagen før. Hvorfor fikk jeg ikke beskjed om dette dagen før? Siden det var en uerfaren lege på legevakt, måtte hun ha assistanse fra Høghjelle og han ga meg en sprøyte jeg ikke vet hva var. Hvorfor fikk jeg ikke det dagen før? Han har fortsatt ikke har sett de kraftige utslettene på kroppen og kom ikke med anbefaling om å fortsette med medisin han visste at jeg hadde. Ansiktet hovnet opp, lepper og i munn, og rådet var kun å ringe 113 hvis det ble pustebesvær. Betryggende. Utslettene klør uholdbart, men ingen anbefaling om hva som kan lindre, men fikk resept av legevakten på allergipiller. Legen må begynne å SE på pasienten og ta pasienten på alvor! De fleste av oss prøver i det lengste å unngå å gå til legen, så når vi først gjør det, er det fint om legen ihvertfall ser på årsaken til besøket.