Bjørkelangen Medisinske Senter

Haldenveien 34 1940 Bjørkelangen

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørkelangen Medisinske Senter

Dyktig

Lege: Astrid Doris Figger Skrevet

Hatt henne som fastlege og er veldig fornøyd. Hun er lyttende og forståelsefull. Hun er ikke den som er letthendt med reseptblokka, og prøver å finne alternative metoder. Litt dårlig til henvisninger. I det siste har jeg vært veldig fornøyd med henne, men tidligere har jeg verre erfaringer. Før var hun mindre forståelsesfull, og mer opptatt av det formelle. Følte ikke at jeg hverken ble forstått eller hørt. Så samlet blir karakteren lavere.

Besserwisser

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Vurderinger basert på opptil 40 år gamle journaler. Lytter ikke/ser bare etter negative egenskaper. Framhever seg som "SELVE LEGEN". Tar man opp feil i hans vurderinger blir man beskylt for å baksnakke han. Han skreik til meg at han ikke vil være legen min lengre jeg kunne ha kontakten med legene
på ahus/rikshospitalet hvor jeg er på lista for levertransplantasjon. Det hører med til historia at ahus/riksen har gjort andre vurderinger enn han. Han har vært min fastlege i ett år.

Bra mann!

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Tar pasienten på alvor. Vanligvis kort ventetid. Viser hurtig pasienter videre ved behov. At det er vanskelig å komme gjennom på telefonen tror jeg i dette tilfellet ligger utenfor legens ansvarsområde (ansvarlig for det er Aurskog-Høland kommune og Bjørkelangen Medisinske Senter)

Meget dyktig

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Han viser stor forståelse av det pasienten sier og tar det på alvor.
Meget dyktig mhht riktig medisinering-
Kjempefornøyd!

Hilsen en med store ryggsmerter

En lege som bryr seg om at jeg har det bra!

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Tar seg god tid til å lytte, tar med på alvor og sender henvisning videre så fort han ser det er nødvendig. Jeg blir tatt på alvor og føler meg godt ivaretatt!