Ambroise Eloundou Omgba

Haldenveien 34 1940 Bjørkelangen
Ambroise Eloundou Omgba er en av 14 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Ambroise Eloundou Omgba

Tar deg på alvor

Tar seg tid til å lytte, tar deg på alvor og foreslår behandling deretter. Svært fornøyd. Sympatisk og tydelig lege.

Anbefales ikke.

Denne legen lytter ikke til pasient eller pårørende. Han ser ned på pasienten og pårørende og nekter å hjelpe s3lv om det er nødvendig. Uhøflig er han også.
Vil ikke anbefale han selv om han er den eneste fastlegen på det kontoret som er ledig. Bruk heller legevakten enn han.

Skuffende

Hadde time for noen mnd siden med datteren min som da var 8mnd. Etter en lang periode med mye magetrøbbel ville vi sjekke ut allergier.
Han ville henvise oss videre for utredning av allergier, men ettersom tiden gikk viste det seg at han aldri sendte henvisningen..
selve konsultasjonen gikk fint, men kjente på hele meg at jeg ikke vil gå til han om jeg får plager selv en gang.
Står på venteliste hos annen lege nå.

Fantastisk!

Trygg og god fastlege å komme til. Han tar deg seriøst og er ærlig og rett frem i svarene sine. Har du spørsmål svarer han på en forståelig måte og ikke på "legespråk". Han henviser raskt videre om man trenger det, og dersom han er usikker på sykdomsbildet eller behandling, sjekker han nøye i oppslaget eller databasen for fastlege. Det er betryggende å vite at han faktisk sjekker om han er usikker selv og ikke bare buser frem med bessevissersvar. Det beste jeg vil trekke frem hos ambriose, er at han er dønn ærlig med deg, du vil ikke kunne "lure" deg til en sykemelding av denne mannen - og det er BRA! Det gir meg tilit til han og hans vurdering. I tillegg er han utrolig morsom å snakke med og det er underholdene å være hos han.

Følte meg utilpass hele timen..

Har hatt denne legen en stund og etter første møte så kjente jeg at han var ikke lett å kommunisere med men var så mange på venteliste hos de andre..
Var der nå i vinterstid og skulle prate om veldig uregelmessig mens og jeg har prøvd å bli gravid i snart et år. Han viste ingen sympati.. Jeg følte meg skikkelig dum som satt der.. Han virket streng mot meg og hadde ingen empati..gråt på vei ut derfra.. Jeg tenkte med en gang at han er ikke en jeg vil kommunisere med den dagen jeg blir gravid..Jeg står nå på venteliste hos en annen lege!