Ambroise Eloundou Omgba

Bjørkelangen Medisinske Senter Mann, 49 år

Autorisert2000
Ledige plasser 13 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bjørkelangen Medisinske Senter

Haldenveien 34 1940 Bjørkelangen
Ambroise Eloundou Omgba er en av 12 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Ambroise Eloundou Omgba

Anbefaler ikke!

Jeg var hos han med miljøveileder fordi jeg var usikker på han etter tidlige lege besøk.

Det ble bare krangling mellom lege og veileder og han tok ikke hensyn til pasienten sin, det ente med at jeg nesten gråt og sa til veileder at jeg ville dra !

han er også litt ufin og brå når det gjelder sjekk av kropp

Takk og lov for at jeg og resten av familien fikk byttet lege !

ikke å anbefale.

har hatt denne fastlegen i mange år og har vært middels fornøyd.virker som det er mye som er avhengig av om denne legen har en god dag eller ikke i forhold til hvordan han møter deg og hvordan behandlig en får ,og sånn skal det ikke være ! De siste gangene vi har vært der med vår sønn på 19 mnd som har vært mye plaget med ørene og allergiplager , har han ikke tatt seg tid til å høre på hele sykdomsbilde ,heller ikke hva vi foreldre som kjenner barnet best har å si , eller å henvise oss videre til ØNH.sist var vi inne i 2 til 3 min ,han tittet gutten i øre og sa "antibiotika ".igjen..så nå har vi tatt med gutten til privat lege på Lillestrøm og fått fantastisk hjelp! Vi anbefaler ikke denne legen .

Lite handling

Blid og hyggelig kar er han, men virker ikke som legen tar problemene alvorlig selv om de er helt åpenbare.

Kverulantlegen som ler av deg

Jeg gikk sammen med min samboer som lider av ptsd og har også nerveskader, til denne nye legen for første gang. Hun var flink til å fortelle om hva som hun trengte av hjelp, men han bare vridde på alt hun sa til et eller annet negativt. Han la seg fort opp en mening om henne, og hadde tydeligvis ikke kikket gjennom journalen i det hele tatt. Han tok henne ikke på alvor, og faktisk lo av henne når hun åpnet seg om problemene sine. Senere så googlet han om ptsd midt under timen. Og han var ikke forsiktig med fysiske undersøkelser, som resulterte i et mildt ptsd-anfall som jeg måtte roe henne ned fra. Jeg prøvde å snakke med legen på hennes vegne, men det var som å snakke med en vegg. Han nektet for at det jeg sa kunne være sant, og mente at INGEN leger kunne anbefale noe sånt ( hva med å lese journalen da, for der står det faktisk hva legen har anbefalt, istedenfor å krangle med meg). Jeg ble så provosert at jeg kommer ikke til å bruke han som fastlege, selvom han medisinsk sett kanskje er flink nok for en vanlig person som meg som nesten aldri går til lege. Min samboer har valgt å gå tilbake til den forrige lege, selvom det blir lang reisevei. Vi kan i det minste takke for at det er fritt sykehusvalg . For denne legen bør ikke behandle mennesker.

Den beste legen jeg har fått

Føler meg og mine godt ivaretatt.Han lytter, henviser raskt til spesialister ved behov og tar seg tid å svare om noe er uklar.
En familie på 3 som har hatt han som fastlege siden 2009 og er kjempe fornøyde .