Storgata Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Storgata Legesenter

Engasjert, dyktig og trygg

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Veldig fornøyd med Pål som fastlege. Han tar seg tid, lytter og er engasjert i å finne gode løsninger. Kort ventetid, lite forsinkelser og flinke ansatte. Kan trygt anbefales, hele familien har han som fastlege og han møter alles behov på en god måte, både små og store :-)

Mye venting

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Dessverre mye venting i telefonen, misforståelser og mye jatting. Får ikke rask hjelp, men blir fort overlatt til seg selv. Hyggelig, men usikker på om passende fastlege.

God og trygt legesenter

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Får alltid følelsen av at legen har god tid til deg, og han hører hva du sier. Finner alltid ut den beste og riktige behandling for meg når jeg går fra legesenteret tenker jeg alltid ar nå vil det gå bedre

Punktlig, dyktig og hyggelig fastlege

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Byttet fastlege til Pål for rundt et halvt år siden, og angrer ikke et sekund. Punktlig og dyktig lege som møter deg med et smil hver gang.
I forbindelse med plager jeg ikke fikk tilstrekkelig hjelp til å finne ut av tidligere, er alt dette så og si ferdig utredet i løpet av 6 mnd og henvisninger til div spesialister på plass raskt.
De ansatte på legekontoret er også flinke og det senses enkelt en hyggelig atmosfære.

Kan med dette selvsagt anbefales.

Empatisk og kunnskapsrik lege

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Jeg føler sterkt behov for å fremheve Dr Husby som en meget kyndig og menneskelig lege som har endret hverdagen min fullstendig etter mange års lidelse. Han behandler meg og hele min familie med empati og respekt. Han er genuint interessert i å hjelpe sine pasienter og har en tilstedeværelse som nærmest er magisk. Vi føler oss trygge og ivaretatt, så takk for at det finnes leger som ham.