Mariadasan Legekontor

Skolegata 14 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Mariadasan Legekontor

Effektiv, profesjonell og imøtekommende

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

En lege med profesjonell holdning til sine pasienter. Imponerende effektiv med tanke på mengden pasienter på sin liste, og kanskje nettopp derfor. Holder god log/historikk og rettleder gjerne ved spørsmål. Man føler seg ivaretatt. Kommer du derimot for å slå av en prat eller forventer "kaffestund", så finn en annen.

Var veldig bra. Nå dårlig tid, mindre imøtekommende.

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Føler at klokken tikker, og at det er om å gjøre å få deg ut, og inn med neste pasient. Svarer kort og iblant slik at man føler at man er en syter og klager. Spesielt om man sliter mentalt. Når det nevnes, er det som om man trår inn på noe som ikke aksepteres som sykdom eller plager på dette legekontoret. Har også opplevd prøver som det ikke kommer svar på.

Skuffet

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Var tidligere veldig fornøyd med han, men når jeg føler han er mer opptatt av å ha rett og å gjøre det på sin måte enn å lytte til pasient og eksperter, så er det nok for min del.

Distrahert og fraværende

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Virker distrahert og får ikke fulgt opp prøvesvar eller hørt tilstrekkelig på pasienten. Man må som pasient holde i trådene og sjekke opp resultater hos Fürst. Kan dessverre ikke anbefale han som fastlege.

Beste fastlege

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Må igjen berømme dette legekontoret. Har
vært pasient hos Dr. Kingsley i ca 3 år nå,og da han i tillegg stilte opp på en lørdag for å vaksinere noen av sine pasienter i utsatt gruppe pga Covid 19, ja, det tror jeg ikke mange andre ville ha gjort.I løpet av den obligatoriske ventetid 20 minutter etter vaksinasjon, var han ute flere ganger for å sjekke om at vi( 2-3) pasientene hadde det bra.Tusen takk.