Mariadasan Legekontor

Skolegata 14 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Mariadasan Legekontor

Hun er veldi flink

Lege: Yvonne Lydia Mariadasan Skrevet

Hun er veldi flink. Hun vart min fastlege i Bilegen på Jessheim . Nå jeg fant henna på Strømen og på en gang sette seg på vente liste.

Har aldri tid

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Han tar seg ikke tid til pasientene sine. Har man time så avlyser han. Når man har time så har han ikke tid til å lytte. En time hos han være like dyr som å ha time på privat klinikk.

Trygg

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Jeg fikk hjelp fra Delian Amit ( lege). Han er verdens beste lege., har aldri fått en snill, behjelpelig,og godt hjerte lege i livet mitt. Anbefales det sterkeste.... Står på Amit,,, ønsker du vil få en bra fremtid med deg og din familie .

Veldig fornøyd!

Lege: Yvonne Lydia Mariadasan Skrevet

Virkelig en god lege. Hun lytter, tar seg god tid, og ikke minst er faglig dyktig. Hun følger opp, og tar ting på alvor. Jeg føler meg godt ivaretatt hos henne.

Dårlig oppfølging

Lege: Yvonne Lydia Mariadasan Skrevet

Vil ikke anbefale denne legen til noen. Hun har ikke fulgt opp saken min tilstrekkelig. Hun sendte henvisning uten å legge ved nødvendig dokumentasjon som medførte et avslag og ytterligere saksbehandlingstid. Hun oppleves som meget utilgjengelig og uprofesjonell. Jeg kommer til å bytte fastlege.