Mariadasan Legekontor

Skolegata 14 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Mariadasan Legekontor

Skuffende

Lege: Yvonne Lydia Mariadasan Skrevet

Jeg opplevde henne som uinteressert i mitt problem. Jeg ble ikke undersøkt ordentlig og følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Vi testet en medisin som ikke ga ønsket resultat - da sa hun at det ikke var noe mer hun kunne gjøre. Hadde vi testet flere ulike metoder/medisiner over en lengre tid uten resultat kunne jeg kanskje forstått dette, men etter 1 konsultasjon så ga hun meg altså opp. Hun sa at jeg får heller gå til det private og betale selv. Jeg syntes det er sjokkerende at en fastlege føler så lite ansvar for å hjelpe/følge opp sin patient.

Fantastisk lege

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Alltid lett å få time. Hyggelig, tilstede og faglig kompetent. Ser og lytter til pasienten. Hele familien bruker denne legen.

Meget dyktig lege

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Hele familien bruker Kingsley.
Han har veldig mange oasienter men man kan alltid få en "hastetime" mellom 7.00-8.00 om det er noe akutt.
God til å lytte og komme med råd.
Har litt angst for sprøyter og slikt men aldri hatt problemer med dette hos han.

kjempe flink lege

Lege: Yvonne Lydia Mariadasan Skrevet

Hun var min fastlege på Skårer legesenter, hadde alltid god tid, så hele mennesket. Flink og nøyaktig. Vurderer å bytte slik at hun blir min nye fastlege selv om jeg bor i Lørenskog.

Kunnskasrik og flink lege.

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

En lege jeg alltid stoler på, og som alltid gir riktige medisiner. Var på legevakten for lungebetennelse, da Kingsley var bortreist. Ble godt tatt i mot der også, men medisinene hjalp meg ikke. Etter en uke, var jeg like tett, eller tettere. Fikk " hurtig time" hos Kingsley, og fikk nye medisiner. Etter en uke var CPR gått ned fra 45, til 6. , men fikk time til kontroll igjen en uke senere også. Jeg mener han er en dyktig lege, og jeg føler meg godt ivaretatt.