Mariadasan Legekontor

Skolegata 14 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Mariadasan Legekontor

Den beste fastlegen ever

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Etter mange år som pasient hos Mariadasan, vil jeg
gjerne gi denne superdyktige legen en velfortjent tilbakemelding. Maken til denne legens tilstedeværelse, empati, fantastiske oppfølging og presise diagnoser, skal man lete lenge etter. Han utstråler trygghet og er alltid lyttende. Dessuten blir man på dette legekontoret alltid møtt av meget kompetente, vennlige og forståelsesfulle damer.
Min beste fastlege og hans team får herved min aller beste anbefaling.

Samlebånd som har dårlig tid

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Følelsen av å være på samlebånd. repeterende reklamemusikk for tvilsomme gå-ned-i-vekt-fort produkter/prosedyrer. kjapp med kortmaskinen.

Ikke anbefalt om man har psykiske lidelser/ generalisert angstsyndrom eller depresjon.

Om du bruker denne legen bør du skrive ting ned på en lapp før du går dit, han har ikke tid til deg.

Skal sies at damene i skranken er veldig dyktige og tar tid til deg.

Meget bra

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Fikk henvisning til hudspesialist og ble satt opp til time til høsten (4 mnd ventetid).
Tok en telefon til Kingsley og fikk time uken etter, flott vorte-behandling med flytende nitrogen.
Om noe var negativt må jeg si skiltingen - litt vanskelig å finne frem da legekontoret ser ut som en vanlig enebolig. Ett skilt nede ved porten hadde gjort seg :)

Forhastet men flink

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Var hos dr. Mariasadan ved akutt behov. Fikk beskjed om å bare komme så tidlig som mulig, og vente til det ble min tur. Satt nesten 2 timer og ventet, hadde ekstremt vondt og mistet motet veldig da folk bare suste inn forbi meg i køen. Lite behjelpelig sekretær.

Når jeg endelig kom inn opplevde jeg at han var veldig stresset og litt usympatisk, men at han hadde greie på det han gjorde. Jeg følte meg trygg i det han gjorde, men som sagt var han for meg altfor stresset. Det måtte foretas en underlivsundersøkelse, hvor jeg var livredd fra før av og da hjelper det lite at en lege er forhastet og "hardhendt".

Opplevde at jeg fikk lite informasjon og satt igjen litt uviten om hva som egentlig hadde skjedd, men at jeg fikk skrevet ut behandlingen som var riktig for meg og at selve den medisinske og diagnositske biten gikk bra.

Alt i alt. Lite hyggelig legebesøk, men fikk legehjelpen jeg trengte

Lite tilgjengelig og manglende informasjon

Lege: Kingsley Mariadasan Skrevet

Ikke flink til å lytte, virker faktisk litt arrogant. Ble mye dårligere etter besøk og hans anbefalinger. Må ringe flere ganger før man får svar. Svarer ikke på epost. Er alltid forsinket. Tviler ikke på at denne legen sitter inne med mye kompetanse, men føler ikke at han tar meg alvorlig eller lytter til det jeg sier. Virker umulig å få den informasjonen jeg trenger og har nå valgt å bytte lege.