Nannestad Legesenter AS

Teiealleen 7 2030 Nannestad

Siste vurderinger av behandlere ved Nannestad Legesenter AS

Anbefales

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Legen tar seg tid til å lytte og kommer med gode forslag til videre utredning og er nøye i sine vurderinger. Han tenker på pasientens beste i enhver vurdering og er ærlig.
Kan ta litt tid å få time, men det er greit for det er viktig for meg at de som har størst behov for time blir prioritert. Også når jeg og mine skulle få behov for det. Blir en del ventetid, men dette også pga prioritering av akutt syke så dette også fullt forståelig. Stor forbedring siste tiden med øvrig personale og muligheten for å komme gjennom pr. tlf. Enkelt å bestille time via helsenorge.no

Trygg og kunskapsrik

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Fantstisk fastlege. Den beste jeg har opplevd. Lytter, kommer med gode råd, og løser. Fantastisk menneske.

Hjelpsom og hyggelig

Lege: Thusanth Sivapathasundaram Skrevet

En lege som gjør det han kan for å hjelpe deg. Man blir møtt med et smil, og man blir hørt. Uansett hva det måtte være. Flink og trygg.

Kunnskapsrik og hyggelig lege!

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

En lege som virkelig lytter og tar seg god tid til pasienter og pårørende. Vi har bare vært fornøyde!! Anbefaler han på det sterkeste.

Stødig og enkel å snakke med

Lege: Thusanth Sivapathasundaram Skrevet

En lege det er enkelt å snakke med om alt. Kunnskapsrik samtidig som han vet hva han ikke kan og må bruke litt ekstra tid på.