Nannestad Legesenter AS

Teiealleen 7 2030 Nannestad

Siste vurderinger av behandlere ved Nannestad Legesenter AS

Flink lege

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Er superfornøyd. Føler han tar godt vare på meg og at han gjør sitt aller beste i et komplisert sykdomsbilde. Han følger opp, bestiller MR, røntgen osv og formulerer seg bra i forhold til andre instanser.

Opp og Ned

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Min erfaringer med denne legen er mildt sagt forvirrende og lite sammenhengende, noen dager er han en bra lege, men mesteparten av tiden føles det som man er på et samlebånd og helst skal ut før man har kommet inn, opplever å ikke bli trodd i forhold til et komplisert og tidligere sykdomsbilde. Absolutt ingen god følelse og gå ut fra kontorene der med jevne mellomrom med tårer i øynene fordi man føler man ikke blir tatt på alvor.

Flink til å prate

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Ikke flink på stoffskifte, ikke villig til å skrive ut ndt . Ikke villig til å sende pasienter til mr om man har plager,ser seg blind på vekt. ,har stor tru på fysio på alle områder .
Han bruker god tid på pasienter . Greit å få time der

Han kan lese seg opp litt på nyere viten ,søke kunnskap utenfor Norge.

Misfornøyd

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Dårlig på å henvise. Bruker altfor mye tid på å snakke uten å høre på pasienten. Dårlig til å lytte, og klarer ikke å fokusere på problemet.

Dårlig lytter, ingen god lege

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Trodde i begynnelsen at dette var en lege som passet for meg og mine barn. Han gav uttrykk for at han hadde masse kunnskap om div diagnoser noe som ikke stemmer.
Han er dårlig til å lytte og jeg opplever han som en arrogant lege. Han er helt umulig å få legeerklæring av, han sier vær hjemme resten av uken, og bruk egenmelding.
Dette er en lege jeg ikke lenger vil benytte meg av tjenestene hos.
En lege som ikke lytter, tar pasientene på alvor, snakker i munnen på dem er ingen dyktig lege.