Nannestad Legesenter AS

Teiealleen 7 2030 Nannestad

Siste vurderinger av behandlere ved Nannestad Legesenter AS

Ikke fornøyd

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Dårlig på å henvise videre og man får aldri tatt opp mer enn en ting. Vanskelig for å høre på pasienten og prater bort problemet. Sekretæren er av og til hyggelig men det er veldig sjeldent!

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Endelig er jeg super fornøyd med fastlegen min. Han er blid,lytter,følger opp, har tatt meg på alvor,er faglig sterk og er virkelig omsorgsfull. Jeg får ikke fullroset han.Sekretæren hans er kunnskapsrik,løsningsorientert,blid og hyggelig

godt fornøyd

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Er fornøyd. Relativt god oppfølging.
Blir hørt. Men viktig at legen fullfører behandling/oppfølging.
Jeg kom halveis så sluttet alt.
Og jeg ga opp kampen om videre behandling. Men følte når jeg først var der, var legen flink.
Men de bør gjøre noe telefonsystemet. Det er Tragisk. Tar en dag å komme gjennom!

ikke fornøyd....

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

Jeg var fornøyd i starten, men etterhvert følte jeg at han sluttet å høre etter og kommentar var alltid at å henvise meg videre var bortkastet tid og penger uten at han hadde sjekket ordentlig.
Jeg har nå en ny lege og funnet ut at henvisning var absolutt IKKE bortkastet tid og penger...
Syns han burde høre bedre etter på pasienter og bli flinkere til å henvise videre. Han er jo flink, og veldig hyggelig.

Dyktig lege.

Lege: Seyed Mohsen Miryahyaei Skrevet

En dyktig og faglig sterk lege , med god oppfølging. Det som trekker ned er sekretærene.. De går kunne med fordel ha blitt mer serviceminded og satt seg inn i hva de faktiske lover og regler er iht til utspørring av pasienter. Vanskelig å komme igjennom på tlf til tider. Synd , for legen er det intet å utsette på.