St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Medisinske

Kunnskapsrik, forståelsesfull, lett å snakke med

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Dette har vært min fastlege igjennom mange år og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med han og St. Olav Medisinske Legesenter.

Suverent dyktig fastlege

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Svært dyktig og effektiv, i tillegg til hyggelig. Anbefales varmt. Har brukt ham i 10 år pluss. Har svært høy tillit til hans vurderinger og råd.

Null empati og tillit

Lege: Hans Arnkværn Skrevet

Hans har dessverre aldri hatt god tillit eller forståelse for meg som pasient. Det virker som han tror jeg lyver om symptomer, og prøver ikke å sette seg inn i situasjonen. Opplever at han snakker nedverdigende og nesten latterliggjør meg og mine opplevelser.

Uansvarlig, lite profesjonell

Lege: Hans Arnkværn Skrevet

Har hatt Hans som fastlege i bare 6 mnd. Hans viser ingen interesse for å behandle meg. Han avslutter e-konsultasjoner, før samtalen er ferdig. Svarer frekt og kort. Dette er ingen mann som egner seg som en fastlege. Har aldri vært borti en så uprofesjonell lege. Det virker som han totalt mangler empati. Burde jobbet som finansrådgiver eller lignende, kanskje skatteinnkrever.

Vikarlege Kerosha

Lege: Henrik Lind Skrevet

Utrolig ubehagelig time med Kerosha, ble møtt med mistillit fra første stund og nedlatende toner. Følte ikke at hun lyttet og generelt var vanskelig å snakke med.