Trond Helge Orlin

St. Olav Medisinske

1995

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

St. Olav Medisinske
St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo
Trond Helge Orlin er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Helge Orlin

Trygg , dønn ærlig og effektiv

Veldig god hjelp med henvisning til psykolog . Ingen tabletter av noe slag . Ut å løpe , beste som finnes og like effektivt som Sobril ! Dette er råd jeg fikk. Han ser hele mennesket . Takknemlig .

Svært lite hjelpsom

Gir ingen undersøkelse - forteller deg bare at det går fint. gjør narr av psykologiske utfordringer og nekter å gi henvisning.

Veldig trygg og behagelig !

Mannen har stålkontroll og jeg er alltid fornøyd ! Trond er effektiv uten å stresse hvilket er veldig behagelig !

Kjapp i replikken

Jeg er misfornøyd med måten Trond møter mine bekymringer. Bare en så enkel ting som å vite om jeg hadde allergi, så spurte han bare "Hva tror du?" og jeg svarte "Ja, det er pollensesong og jeg snufser." hvortil han svarte "Da har du allergi.". Jeg måtte selv spørre ham om å sende inn blodprøve for å finne ut hvilke allergier jeg hadde, noe han virket noe uforstående til sided det var ganske åpenbart. Senere fant jeg ut på apoteket at man kunne få resept på vanlig allergimedisin for å få det billigere(men hvorfor skal jeg bestille en legetime for det? Det burde vært noe legen gav meg med en gang). Allergi er en relativt enkel sak, men når andre ting oppstår og besøket er i lignende svung, så har jeg vanskeligheter med å stole på ham fullt ut. Selv trivielle ting bør tas med fullt allvor av en god lege. Hadde noe mer alvorlig oppstått hadde jeg nok fortsatt stolt på hans kunnskaper, men selve legebesøket er noe jeg har lært å drøye så mye som mulig - som kan være uheldig.

Trivelig og ærlig kar

Etter min erfaring en effektiv, løsningsorientert lege, som faktisk tar seg tid til å spørre hvordan du har det.
Setter pris på rene ord for penga, og kan like en fyr som minner deg på at ansvaret for din egen helse først og fremst (i mange tilfeller), i stor grad er ditt eget ansvar.
Dersom du trenger en skulder å gråte på er han sikkert ikke din type.
Har alltid følt meg tatt på alvor etter besøk hos han, og anbefaler han på det sterkeste til venner og bekjente.