Trond Helge Orlin

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo
Trond Helge Orlin er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Helge Orlin

Fraværende

Fraværende i den forstand at han ikke viste svært lite interesse i meg og de problemene jeg kom med. Smertene jeg nevnte undersøkte han ikke. Han tok aldri på meg. Han bestilte kun blodprøve som fortalte st alt tilsynelatende var OK. Mitt legebesøk var dermed helt verdiløs og jeg fikk ingen hjelp.

Jeg spurte om min blodtype fordi jeg vurderte å kanskje forandre på kostholdet mitt. I det han fikk vite om hva årsaken til at jeg lurte var, begynte han å rulle med øyne. Jeg utfordret han på hvorfor og han svarte med: "ja noen velger å tro på gud også, men det er jo bare tull".

Med andre ord så opplevde jeg ham som meget useriøs i sin praksis som "lege".

Dyktig og effektiv

Jeg er svært fornøyd med Trond. Får alltid svar på edialog og føler meg ivaretatt når jeg er på besøk.

Svært gode lege og samtalepartner

Har brukt samme lege i mange år og er svært fornøyd med, oppfølging både i forhold til hode og kropp.

Dyktig og forståelsesfull

Hatt Trond som fastlege i mange år. Lytter, gjør gode observasjoner og er seriøs. Er direkte og tydelig i sin kommunikasjon, samtidig som det er rom for humor - noe jeg setter pris på. Jeg slapper alltid av under konsultasjonstimene, og har til nå ikke fått inntrykk av å bli avfeid eller overkjørt. Meget fornøyd.

Ikke min type lege

Virker uinteressert og litt upersonlig. Liker mer den "bablete" typen. Kanskje grei for noen, men jeg liker en lege jeg kan prate mer åpent med.