Trond Helge Orlin

St. Olav Medisinske
St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo
Trond Helge Orlin er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Helge Orlin

Følte meg ikke tatt på alvor

Jeg har hatt Trond som lege i mange år. Han er flink til å undersøke og henvise når det gjelder det fysiske. Jeg opplevde dessverre at dette ikke var tilfelle når jeg fikk psykiske problemer. Jeg følte meg verken sett eller hørt. Dette håper jeg at Trond kan dette ta til seg, for jeg leser at flere har opplevd det samme som meg. Jeg byttet lege og har fått hjelp.

Trygg, kunnskapsrik og ekte

Har hatt Trond Helge Orlin som fastlege siden jeg flyttet til Oslo i 2016, og har ingen planer om å bytte. Har blitt møtt med kunnskap og en trygghet hver eneste gang. Han er utrolig flink til å være ekte og ærlig til stede i møte med meg, og det føles trygt å møte en kompetent fastlege som "tar seg selv" med i profesjonaliteten. Absolutt å anbefale!

Lite fleksibel

Får inntrykk av at Trond har vært lege lenge og har enorm erfaring og kompetanse etter hva jeg forstår av andre, men det er ikke alltid bare positivt.
Her fikk jeg inntrykk av at jeg plaget Trond med mine beskymringer og endte opp med å måtte bytte lege å løse situasjonen på en annen måte.
Dette er mitt råd til alle som ikke er fornøyd med sin fastlege: Bytt.
Når noen bryr seg om å hjelpe, så merker man det raskt.
Her merket jeg ikke det.

Dyktig og hyggelig

Han er ikke min fast lege,men jeg fikk time hos Trond Helge Orlin med barna mine,fordi min fast lege var borte. Veldig fornøyd med han, er en hyggelig og dyktig lege. Han er en trygg og kompetent person som hører på deg.

Alltid tilgjengelig

Jeg har aldri opplevd å måtte vente på time hos Trond. Bookingen fungerer supert, og han er svært rask på å svare på e-konsultasjoner.
Han har en tilnærming jeg liker svært godt, med litt humor roer han nerver og bekymringer uten at det føles uproft. Jeg opplever han som svært kunnskapsrik og god til å lytte og kommunisere.