Trond Helge Orlin

St. Olav Medisinske Mann, 51 år

Autorisert1995
Ledige plasser 7 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 12 0165 Oslo
Trond Helge Orlin er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Helge Orlin

Dyktig og forståelsesfull

Hatt Trond som fastlege i mange år. Lytter, gjør gode observasjoner og er seriøs. Er direkte og tydelig i sin kommunikasjon, samtidig som det er rom for humor - noe jeg setter pris på. Jeg slapper alltid av under konsultasjonstimene, og har til nå ikke fått inntrykk av å bli avfeid eller overkjørt. Meget fornøyd.

Ikke min type lege

Virker uinteressert og litt upersonlig. Liker mer den "bablete" typen. Kanskje grei for noen, men jeg liker en lege jeg kan prate mer åpent med.

Ikke bra

Hadde Trond som fastlege i mange år. Feier dessverre ting alt for raskt bort. Dårlig lytter. Jovial person, men der stopper alt positivt. Styr unna! Legekontoret i sin helhet er også labert, sure sykepleiere, vanskelig og nå de på tlf osv.

En dårlig lege. Kort sagt.

Jeg har fått ingen hjelp hos denne legen.
Bortkastet tid og penger
Eneste anbefalingen var ofte "Vent til det går over"
Latterlig

kan ikke anbefales

Jeg ble anbefalt Dr. Orlin av helsesekretæren, da den legen jeg egentlig hadde valgt, aldri var tilstede.
Førsteinntrykket av han var helt ok, men så kom jeg i en veldig tung periode psykisk, og Dr. Orlin presterte å bare feie det hele vekk, jeg prøvde å få frem at jeg var litt bekymret fordi jeg drakk så mye alkohol hver dag, men da presterte han å si "hahaha..men da er det jo bare å ta noen antabus da.."

Byttet fastlege etter det og fikk mye bedre hjelp.