Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Kunnskapsrik, ærlig og rask

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Overskriften sier egentlig alt, og disse kvalitetene er han ekstremt god på. Han snakker deg ikke etter munnen, og du får ikke unødvendige resepter - så hvis det er dette du trenger, så bør du finne en annen. Og som (tilnærmet) alle andre fastleger "går han seg fast" ved kroniske tilstander. Likevel - totalt sett, veldig bra!!

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt

Lege: Britta Spies Skrevet

Jeg har hatt en del forskjellige fastleger da jeg har flyttet en del, og Britta Spies er den beste jeg har vært borti. Hun tar meg seriøst uansett hvor stort eller lite problemet er, hun får meg til å føle meg trygg og hørt og jeg får inntrykk av at hun oppriktig bryr seg om å hjelpe meg.

Jeg stod på venteliste i seks måneder og det var det så absolutt verdt. Det er som regel en grunn til at en lege har venteliste!

Ikke en god opplevelse

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Fikk et godt førsteinntrykk, men opplevde ham etter andre besøket som kjøligere og mindre behjelpelig enn første gang. Jeg gikk til ham et par ganger før jeg byttet. Han snakket mye av timen min bort, lyttet lite og hadde en veldig pessimistisk holdning i forhold til å hjelpe meg. Jeg er kronisk syk og er derfor avhengig av en litt mer støttende og behjelpelig lege. Det å gå til ham føltes ut som en ekstra påkjenning.

Fjern og unnvikende.

Lege: Kirsten Hjelle Skrevet

Jeg har over flere år hatt henne som fastlege. Hun er opptatt av å være «flink» utad, men hun er lett å avsløre som særdeles deflektiv. Hun møter helst ikke blikket, virker fjern og ved flere anledninger har jeg opplevd at rollene våre er byttet, dvs jeg får høre hvor ille hun har det !!?
Ved første konsultasjon presterte hun å hevde at journallesning hadde hun som fastlege ikke tid til å lese seg opp på, et utsagn hun beklaget ved neste møte . . .det setter en støkk i en ! Holdt dessverre ut altfor lenge med denne dama.

Uegnet i hjelperollen som lege

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Unngå denne legen om du har behov for mer enn en resept. I utgangspunktet virket han imøtekommende, i møte med min datter som lider av sjelden genfeil, men det stakk ikke dypt, da han over hodet ikke var dedikert ! følger ikke opp det han sier han vil gjøre, denne mannen har dessverre et stort behov for selv å bli sett noe som gjør han uegnet i en hjelperolle. Han tar ikke 5 øre for å skjelle deg ut, om du ikke oppfører deg «pent» nok. Hvilket vi opplevde.