Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Overraskende uhøflig og overseende.

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Jeg skiver like mange gode vurderinger som mindre bra så jeg vil påpeke at dette er reelt og bør tas til følge av folk.

Jeg ble utrolig overrasket da jeg var hos Ravi Bains. Mannen var uhøflig ved å ikke lytte til meg som pasient for og så da si at dette ikke var noe.

Det var mangel på spørsmål om min situasjon og det virket kun som om han ønsket at jeg skulle dra så fort som mulig, noe som gjorde så jeg følte meg utrolig uvelkommen og oversett som pasient.

Uproff

Lege: Stig Rune Wesenberg Johannessen Skrevet

Har brukt Stig Rune Wesenberg Johannessen i noen år nå. Han var helt okei i starten. Men som flere andre nevner. Så får man følelsen av at han finner raske, enkle løsninger for å få deg ut fortest mulig. Ikke best mulig. Slet med å betale et par regninger. I neste time var han da lite behjelpelig med plager/problemer jeg nevte. Han ga meg behandling og medisin for det som var kritisk. Så fikk da beskjed om at han ikke jobber gratis og at jeg ikke fikk bestille ny time før hjelp etter regning betalt. Med andre ord truer han med å ikke hjelpe meg og mine plager dersom jeg ikke betaler. Har vi ikke krav på helsehjelp i Norge uansett ? Nettopp !

Fornøyd

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Alltid fått time ganske kjapt. Har ikke hatt noen store plager men han har kjapt tatt tak i de tingene jeg har kommet med enten henvisning videre eller rask ny time for behandling.
Han har god kunnskap innen feks føflekker og føflekkreft.

Eneste minuset er ett tilfelle hvor han sa han skulle ta kontakt men aldri gjorde det. Men var ikke noe alvorlig så bryr meg ikke så mye.

Han har humor og er laidback, så man føler man har god tid når man kommer inn. Det gjør at du selv kanskje må vente noen minutter over tiden, men heller det enn at han sender ut folk før de er ferdige.

en lege jeg ikke vil anbefale

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Har hatt Ravi Bains som fastlege over lengre tid og mener derfor jeg har god grunn til å konkludere. Mannen var høflig & tilsynelatende oppriktig i starten, lovte å lese seg opp i journal, ta kontakt med spesialister m.m. da jeg har en kronisk, uhelbredelig lidelse. Men han fulgte ikke dette opp på noen måte ! Jeg finner at han er kunnskapsløs, uengasjert og har liten interesse utover de helt enkle problemstillinger. Når jeg ved et par anledninger har "sagt fra " om misnøye har jeg faktisk blitt skjelt ut. Nei, styr unna Ravi Bains, i alle fall om du er syk på riktig; for det takler ikke denne mannen !!

Dyktig

Lege: Britta Spies Skrevet

Første gang jeg var hos Britta i dag. Fikk inntrykk av en dyktig lege som tar pasienten på alvor. Virker etterrettelig og effektiv. Følte meg godt ivaretatt. Anbefales.