Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Dyktig og engasjert

Lege: Elisabeth Meyer Opsahl Skrevet

Kjempe fornøyd med Elisabeth! Hun tar seg tid, er god til å lytte og jeg føler meg virkelig ivaretatt. Om jeg spør om noe hun ikke vet, undersøker hun nærmere og kommer tilbake til meg. Det virker som hun oppriktig bryr seg om meg og min velferd, noe jeg setter stor pris på!

Lege: Stig Rune Wesenberg Johannessen Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i mange år. Han er varm, kunnskapsrik, omsorgsfull, godt humør og hjelper alltid med alle mine problemer. Jeg anbefaler han på det varmeste.

Virker faglig sterk og veldig grundig

Lege: Cecilie Meyer Kværnø Skrevet

Sjekker alltid opp ting veldig grundig. Ringer til sykehus for å sjekke opp ting som andre fastleger ikke gidder å gjøre. Virker faglig sterk. Får informasjon jeg ikke får av andre fastleger.

Varm og empatisk

Lege: Cecilie Meyer Kværnø Skrevet

Ble møtt med mye forståelse og empati. Jeg følte meg hørt og sett da jeg dro til legen for å få hjelp med problematikk rundt antagelig påbegynnende utbrenthet. Jeg følte hun tok mine symptomer på alvor og fikk mye gode råd om hva jeg kunne gjøre selv og veien videre, f.eks råd om å sette meg på venteliste til psykomotorisk fysioterapi. Følte meg ikke som en av mange pasienter på
rullebånd, men at hun var oppriktig interessert i å hjelpe meg tilbake til normalen.

Min favorittfastlege

Lege: Jan Reidar Tunby Skrevet

Etter å ha hatt ham som fastlege siden 01. januar 2010 måtte jeg, pga. flytting, bytte lege.
For meg har han vært suveren, kunnskapsrik, forståelsesfull og effektiv. Jeg vil savne ham.