Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av Norabakken Lege og kiropraktorklin.

God behandling

Lege: Jan Reidar Tunby Skrevet

God forståelse for hvilke plager jeg søkte hjelp til å få løst. Nødvendige prøver tatt på stedet, vaksine gitt uten bestilling på forhånd

Uinteressert.

Lege: Jan Reidar Tunby Skrevet

Har vært hos Tunby ved noen få anledninger, men har aldri følt meg særlig velkommen. Satt stort sett og så på skjermen der han leste fra ulike nettsider om mulige forklaringer på mitt problem. Han er ikke lenger min fastlege.

Kunnskapsrik, effektiv, personlig

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Har kun positive opplevelser. Dr. Bains bryr seg og ikke minst vet hva han snakker om. Soleklar anbefaling.

Overraskende uhøflig og overseende.

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Jeg skiver like mange gode vurderinger som mindre bra så jeg vil påpeke at dette er reelt og bør tas til følge av folk.

Jeg ble utrolig overrasket da jeg var hos Ravi Bains. Mannen var uhøflig ved å ikke lytte til meg som pasient for og så da si at dette ikke var noe.

Det var mangel på spørsmål om min situasjon og det virket kun som om han ønsket at jeg skulle dra så fort som mulig, noe som gjorde så jeg følte meg utrolig uvelkommen og oversett som pasient.

Uproff

Lege: Stig Rune Wesenberg Johannessen Skrevet

Har brukt Stig Rune Wesenberg Johannessen i noen år nå. Han var helt okei i starten. Men som flere andre nevner. Så får man følelsen av at han finner raske, enkle løsninger for å få deg ut fortest mulig. Ikke best mulig. Slet med å betale et par regninger. I neste time var han da lite behjelpelig med plager/problemer jeg nevte. Han ga meg behandling og medisin for det som var kritisk. Så fikk da beskjed om at han ikke jobber gratis og at jeg ikke fikk bestille ny time før hjelp etter regning betalt. Med andre ord truer han med å ikke hjelpe meg og mine plager dersom jeg ikke betaler. Har vi ikke krav på helsehjelp i Norge uansett ? Nettopp !