Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Virker faglig sterk og veldig grundig

Lege: Cecilie Meyer Kværnø Skrevet

Sjekker alltid opp ting veldig grundig. Ringer til sykehus for å sjekke opp ting som andre fastleger ikke gidder å gjøre. Virker faglig sterk. Får informasjon jeg ikke får av andre fastleger.

Varm og empatisk

Lege: Cecilie Meyer Kværnø Skrevet

Ble møtt med mye forståelse og empati. Jeg følte meg hørt og sett da jeg dro til legen for å få hjelp med problematikk rundt antagelig påbegynnende utbrenthet. Jeg følte hun tok mine symptomer på alvor og fikk mye gode råd om hva jeg kunne gjøre selv og veien videre, f.eks råd om å sette meg på venteliste til psykomotorisk fysioterapi. Følte meg ikke som en av mange pasienter på
rullebånd, men at hun var oppriktig interessert i å hjelpe meg tilbake til normalen.

Min favorittfastlege

Lege: Jan Reidar Tunby Skrevet

Etter å ha hatt ham som fastlege siden 01. januar 2010 måtte jeg, pga. flytting, bytte lege.
For meg har han vært suveren, kunnskapsrik, forståelsesfull og effektiv. Jeg vil savne ham.

Always helpful and attentive

Lege: Jan Reidar Tunby Skrevet

I have consulted Dr. Tunby in several occasions and always received timely and effective support.

I was surprised to read the negative feedback on this site - it does not reflect my (very positive) experience at all.

Fantastisk fastlege!

Lege: Stig Rune Wesenberg Johannessen Skrevet

Jeg har hatt flere ulike fastleger, men Stig Rune er virkelig den beste. Han tar seg alltid god tid og gir gode svar og forklaringer til alt man lurer på. En svært dyktig lege og et varmt menneske som skaper tillit, lytter og bryr seg. Anbefales!

Dette er en Pluss-tjeneste.