Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Kunnskapsrikt og varmt menneske

Lege: Stig Rune Wesenberg Johannessen Skrevet

Stig er en sosialt anlagt person det er lett å kommunisere med, og han er også velsignet med god humor. Hans gode humør skaper tillit og gjør legetimen til en hyggelig opplevelse. Anbefales!

Morsom og ukomplisert

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

En fin fyr med masse humor.
Anbefales hvis du er mann.

Anbefales ikke hvis du er kvinne med ønsker om barn.
Vi hadde han som familielege før, under og etter første svangerskap.
Der og da var vi ok fornøyde, men er senere blitt oppmerksom på at han muligens kunne løst ting litt annerledes. Spesielt vil jeg fremheve hormonprevensjon der både spiral og p-stav ble satt inn på en dårlig måte. Anbefales å finne noen andre til å gjøre dette.

Blandet

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

lege ok, men mye sykemeldt. Avbestillinger. Vikar, men får ikke informasjon om ny tid for konsultasjon før samme dag.

rett og slett uhøflig!

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Jeg var hos han for litt over et år siden da min fastlege ved samme kontor var borte. Han så på diagnosen min og ville med det samme ta blodtrykket mitt (for å se etter sprøytestikk!!) og så begynte han å fortelle homo vitser!! Det var den verste ydmykende opplevelsen jeg har opplevd på lenge!! Jeg anbefaler IKKE denne legen!!

Kunnskapsrik, ærlig og rask

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Overskriften sier egentlig alt, og disse kvalitetene er han ekstremt god på. Han snakker deg ikke etter munnen, og du får ikke unødvendige resepter - så hvis det er dette du trenger, så bør du finne en annen. Og som (tilnærmet) alle andre fastleger "går han seg fast" ved kroniske tilstander. Likevel - totalt sett, veldig bra!!