Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Fornøyd

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Alltid fått time ganske kjapt. Har ikke hatt noen store plager men han har kjapt tatt tak i de tingene jeg har kommet med enten henvisning videre eller rask ny time for behandling.
Han har god kunnskap innen feks føflekker og føflekkreft.

Eneste minuset er ett tilfelle hvor han sa han skulle ta kontakt men aldri gjorde det. Men var ikke noe alvorlig så bryr meg ikke så mye.

Han har humor og er laidback, så man føler man har god tid når man kommer inn. Det gjør at du selv kanskje må vente noen minutter over tiden, men heller det enn at han sender ut folk før de er ferdige.

en lege jeg ikke vil anbefale

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Har hatt Ravi Bains som fastlege over lengre tid og mener derfor jeg har god grunn til å konkludere. Mannen var høflig & tilsynelatende oppriktig i starten, lovte å lese seg opp i journal, ta kontakt med spesialister m.m. da jeg har en kronisk, uhelbredelig lidelse. Men han fulgte ikke dette opp på noen måte ! Jeg finner at han er kunnskapsløs, uengasjert og har liten interesse utover de helt enkle problemstillinger. Når jeg ved et par anledninger har "sagt fra " om misnøye har jeg faktisk blitt skjelt ut. Nei, styr unna Ravi Bains, i alle fall om du er syk på riktig; for det takler ikke denne mannen !!

Dyktig

Lege: Britta Spies Skrevet

Første gang jeg var hos Britta i dag. Fikk inntrykk av en dyktig lege som tar pasienten på alvor. Virker etterrettelig og effektiv. Følte meg godt ivaretatt. Anbefales.

Fantastisk fastlege

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Ravi lytter og besvarer spørsmål på en klok og betryggende måte. Han bryr seg om deg som pasient og har mye mer enn det obligatoriske av varme og humor.

usedvanlig empatisk

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Legen scorer høyt for kompetanse og profesjonalitet, har anbefalt Ravi Bains til flere av min bekjentkrets som en lege mann kan ha stor tillit til