Medical city

Lørenfaret 3 0585 Oslo

Siste vurderinger av Medical city

Dyktig lege

Lege: Olav Karstad Skrevet

Olav er veldig dyktig. Imøtekommende, humor og faglig svært sterk.

Jeg fikk raskt time, selv om Olav er leder og dermed opptatt noen dager i uken. De timene han har er svært bra. For noen som trenger en faglig sterk lege, men som ikke skal løpe ned dørene til legesenteret ofte så anbefaler jeg Olav på det sterkeste

er du syk? finn en annen!

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Blitt kalt hypokonder pga stor journal, fått kjeft for å komme "frisk" til en time hun ba meg bestille(prøvesvar).. etter 3 år spør hun enda om jeg er ny.. blir ikke tatt seriøst med påviste kroniske lidelser.. får ALDRI time når det trengs, og aldri innen for 5 virkedager..

Ser du etter en lege som lytter og hjelper, så se en annen vei!

Faglig sterk

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Jeg kom til Medina ved en tilfeldighet på grunn av plager som jeg hadde gått med en lengre tid Han innså straks at dette var en alvorlig kronisk tilstand.

Han er behagelig, dyktig, kunnskapsrik og tillitsvekkende. En som alltid tar seg tid til å lytte og som alltid gir gode råd.

Umulig å få tak i

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Kan ikke si noe om Lien som lege, da jeg byttet før jeg fikk anledning til å prøve. Legesenteret har ikke digital timebestilling. Kun telefon, og korteste ventetid jeg opplevde for å få svar var 45 min, i det lengste ga jeg opp etter 1,5 time.

Positivt imøtekommende og oppriktig i dialogen.

Lege: Gauhar Ayub Chaudhry Skrevet

Jeg har egentlig Dr. Karstad som faslege, men som kjent er han vanskelig tilgjengelig. Det betyr at jeg som oftest møter andre leger. De fleste kom jeg det veldig godt ut men Dr. Chaudhry er den den beste. Han fremstår som åpen, interessert med et genuint ønske om å hjelpe.