Medical city

Telefonnummer0711307113 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lørenfaret 3 0585 Oslo

Siste vurderinger av Medical city

Vil ikke anbefale denne legen

Lege: Yoseph Mahdere Ande Skrevet

Jeg har hatt denne legen siden februar 2017 og er misfornøyd med blant annet at han ikke tar meg på alvor eller bruker tid. Har inntrykk av at han har dårlig tid hver gang jeg er der, med å skynde seg og bli fort ferdig. Hver gang jeg har time så sitter jeg på vente rommet veldig lenge før jeg blir ropt opp.

Uvurderlig!

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Dyktig lege som tar deg på alvor, han lytter til deg og bryr seg om deg. Er direkte og effektiv uten at man føler seg til bry. Han er faglig dyktig, følger opp og handler raskt. Takket vare han er jeg fortsatt i live.
Jeg vil varmt anbefale Bahman.

Klar for å bytte fastlege

Lege: Olav Karstad Skrevet

Har hatt Karstad som fastlege noen år, men nå har jeg fått nok og bytter!
Han tar i mot pasienter 1,5 dager i uka, så det er vanskelig å få time. Og når man først har fått time, er det mye venting. Har sittet opp til 1,5 timer og ventet. Får høre at det ikke er noe problem at det er vanskelig å få time hos han for han har jo vikarleger. Så nå har jeg vært hos 4 vikarer + Karstad siden februar. Dette er ikke holdbart og har fått store konsekvenser for meg. Han er flink når en først har kommet inn.
Men kan nok ikke anbefale han!

Faglig dyktig

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Legen viser stor kompetanse på alle medisinske fagfelt. Spesielt dyktig å manøvrere i lover og reglar. Slikt er uverderlig for slike som meg som ikkje alltid sjølv klarar å nå framtid feks nav.

Anbefales ikke

Lege: Yoseph Mahdere Ande Skrevet

Har hatt denne fastlegen siden februar 2018, men bytter nå til nytt legesenter grunnet gjentatte feil hos dette senteret. Ved 3 besøk var det noe som var feil hver eneste gang.

1. Ba spesifikt om blodprøve, fikk time sent på dagen (etter ønske), men Ande var 45 min sen, så laben var stengt. Det var eneste grunn til besøk. Samt at jeg spesifikt ba om å sjekke B12. Dette ble ikke gjort.
2. Ringte inn hastetime, fikk time hos en annen lege og skulle sitte utenfor å vente. Etter halvannen-to timer time går han til lunsj, og låser døren. Det viser seg at timen jeg ba om hadde lagt seg på en senere dag.
3. Skulle på en follow-up time hos legen jeg endte med å komme til i punkt 2. Det viste seg at han var borte for en periode, og alle skulle ha blitt ringt dagen før. Endte med ingen legebesøk og unødvendig bruk av tid.

Legene er sikkert superflinke, men anbefaler ikke dette legesenteret i sin helhet og derfor bytter jeg.