Medical city

Lørenveien 68 0580 Oslo

Siste vurderinger av Medical city

Uempatisk

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet

Fordi jeg var syk og ikke kunne ta eksamen trengte jeg en legeattest på dette. Bahman Mehdinia var vikar for min fastlege så jeg hadde ikke vært hos han tidligere. Jeg måtte gjennomgå hele min sykdomshistorie, og siden den er krevende begynte jeg å gråte. Det har selvsagt ikke noe med Mehdinia å gjøre, men som lege burde han ha fått med seg at dette var tøft for meg.

Jeg hadde undersøkt med universitetet hva som måtte med i en slik attest og fikk vite at emnekode måtte med, men Mehdinia nektet først å skrive emnekode for eksamen i attesten. Han hevdet at det ikke var lovpålagt. Det kan godt hende han har rett, men jeg ser ikke problemet med å skrive en kode på ni bokstaver. Jeg måtte flere ganger understerke at dette var et krav fra universitetet og ikke meg, og jeg opplevde samtalen som svært ubehagelig. Så sa han at han måtte få en utblåsning så han ikke gikk hjem med høyt blodtrykk. I attesten skrev han: " Det skall inte behøva specificieras vad det är kurser, det skall räcka med legeerkläring per se. Nästa gång kommer en inte att specificiere några kurser".

Jeg syns det er ekstremt uprofesjonelt av en voksen mann med legeutdannelse å ha en slik utblåsning ovenfor sin pasient, og gjøre en attest til et politisk innspill i debatten om hva leger skal skrive attester på. Nå skal jeg levere denne attesten til hun som jobber i administrasjonen ved universitetet og jeg må si jeg gruer meg. Hun gjør jo bare jobben sin. Jeg skal levere den personlig og forklare at hele den idiotiske setningen helt og holdent kommer fra legen. Og at han selvsagt ikke skal spesifisere i fremtidige attester - jeg kommer aldri til å gå til en konsultasjon hos han igjen!

Seriøs og hjelpsom

Lege: Gauhar Ayub Chaudhry Skrevet

Dr. Chaudhry har alltid tatt meg på alvor når det har vært noe. Undersøker grundig, tror på det man sier. Henvist videre da det har vært nødvendig. Glad, interessert og tålmodig. En meget god lege.

Arrogant og lite medmenneskelig

Lege: Staffan Reidar Jacobsen Skrevet

Legen har gode tilbakemeldinger fra før av og jeg så fram til å ha han som fastlege. Etter flere ganger hos han må jeg si at jeg er både skuffet og overrasket over hans måte å prate til/møte pasienten på. Han er lite forståelsesfull, er mer opptatt av hva han ikke kan gjøre for deg og er ikke redd for å formidle det på en ugrei måte. Har du flere ting du trenger hjelp med så må du ha én time pr ting, uansett hvor lite tid man har brukt på første problemstilling. Generelt liten omtanke for pasientens helhetssituasjon.

Lang ventetid for å få time hos ham.
Anbefaler dessverre ikke denne legen.

Kind and compassionate

Lege: Gauhar Ayub Chaudhry Skrevet

Dr. Chaudhry is the best doctor I have ever been to and I have had many medical problems so this is saying a lot. I highly recommend him. He always makes time for me even though he's incredibly busy and has helped me tremendously through my diagnosis and dealing with the Norwegian system. He is not pretentious and, he listens, which, is a rarity in this field. I can't say enough good things about him.

Dyktig lege med solid kompetanse der hun har pasienten i fokus

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Hanne har vært min fastlege i snart 10 år. Veldig fornøyd med henne da jeg føler meg hørt og meget godt fulgt opp ved sykdom. Hun er opptatt av pasientens helse og tar seg tid til å sette riktig diagnose.