Medical City, avd. Sinsenklinikken

Lørenveien 68, 3 etg 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Medical City, avd. Sinsenklinikken

Flink og "etter boka", men mangler noe erfaring

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Flink lege som følger opp pasienten systematisk og har god generell kunnskap. Hun tar seg tid om man kommer med noe som skulle trenger ekstra tid, men føler det også kan være litt hastverk på legekontoret, sikkert pga kort standardtid per konsultasjon.

Empatisk, men oppfattet henne som noe streng med sykemelding ved en anledning. Hun mente det var for tidlig å gå opp i % for gradert sykemelding selv om min form tilsa at jeg ikke klarte å jobbe så mye som den daværende prosenten tilsa, uten å måtte bortprioritere absolutt alt annet for å klare og jobbe de timene som jeg skulle. Det gikk ut over andre viktige områder som både jeg og henne var enige om at også skulle prioriteres for å bedre min form. Gikk seg til etterhvert når formen min ble bedre, men opplevdes noe belastende og stressende.

Bærer noe preg av å være nylig utdannet og gjør ting korrekt "etter boka", men mangler erfaring og dypere kunnskap om noen områder. Kom til henne med spørsmål om et tema og fikk ikke noe mer svar annet enn det jeg hadde googlet meg til på forhånd, selv om hun lette i bøker osv på timen. Jeg hadde ikke forventet at jeg tilsynelatende skulle kunne mer enn henne bare ved å google meg litt rundt.
Ved en annen anledning fikk jeg anbefalt jerntilskudd "etter boka", uten å ta hensyn til allerede store plager med forstoppelse. Fant selv ut, via NHI sine sider, at flytende jernpreparat kunne brukes ved bivirkninger selv ved lav dose jerntabletter. Dette synes jeg hun burde ha vært klar over eller undersøkt mer rundt med tanke på min historikk, og informert meg om, slik at jeg ikke skulle være prisgitt egen leting etter løsning for å ikke plages så mye. Kunne vært spart noen få uker med ekstrem forstoppelse når det fantes en annen løsning på problemet (som da ikke var "standard behandling etter boka" men likevel et alternativ ifølge NHI).

Hun er god, men ikke 100% stødig i norsk og det kan potensielt bli en liten barriere i kommunikasjonen og ikke alltid man forstår 100 % eksakt hva hun mener. Selv om det stort sett går helt fint.

Hun er hyggelig, dyktig og gjør en nøye jobb, men opplever at hun mangler dypere kunnskap på noen områder. Dette kommer sikkert med mer erfaring, og hun er nok en god fastlege for folk som har "vanlige og enkle" problemstillinger.

Beste fastlegen!

Lege: Olav Karstad Skrevet

Olav Karstad har sett, hørt og hjulpet meg i utallige situasjoner i nå noe som nærmer seg 35 år. Jeg flyttet til Drammen for 22 år siden, men kjører til Oslo for å gå til legen. Han er kunnskapsrik, oppdatert, erfaren, nysgjerrig, åpen og søkende. Jeg har en kompleks helsesituasjon, men han evner stadig å hjelpe meg til å bli tryggere i situasjonene og å finne nye løsninger som gjør livet mitt lettere :)

Trygg og veldig dyktig lege

Lege: Olav Karstad Skrevet

Har hatt Karstad som fastlege i mange år, blir alltid glad når jeg er hos han. Har alltid god tid og er veldig positiv. I forbindelse med alvorlig sykdom er han den som jeg stoler mest på, han følger meg opp mere enn det som er jobben hans. Bare siste tiden har han ringt meg får å følge opp. Med snart 40 års erfaring skal du lete lenge etter en bedre lege.

Omsorgsfull, kunnskapsrik og trygg

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Haleh Saeedi er en utrolig lege jeg ønsker å anbefale til alle og enhver.
Jeg opplever henne som en lege som genuint bryr seg om pasientene sine og virkelig ønsker de det beste.

Hun får deg til å føle deg sett, hørt og ivaretatt, og jeg er mektig imponert over hvor godt hun tar vare på meg som pasient.

Jeg opplever Haleh som en lege med bred kompetanse og mye kunnskap. Hun tar deg seriøst og jobber til enhver tid med å finne en løsning på problemet/situasjonen/hva enn du bringer til henne. Er det nødvendig med konsultasjon for noe, er hun på ballen med en gang og har du et spørsmål, har hun alltid et svar.

Jeg ønsker å anbefale Haleh til alle og enhver. Hun er helt utrolig og jeg føler meg veldig trygg med henne som fastlege.

Tryggeste legen jeg har hatt og denne legen har reddet mitt liv

Lege: Olav Karstad Skrevet

Vil bare skryte av denne legen min som bare er imøtekommende og hjelpsom❤️ jeg lever pga han idag! Og måten han behandler meg på er med respekt og god kommunikasjon samt han lytter alltid og gir de rette svar og råd bedre lege har jeg aldrig hatt så denne legen anbefales på det sterkeste av meg og måten jeg ser han på en dyktig lege som bare vil mitt beste og det er jeg så takknemmelig for . Jeg har fått kontakt igjenn med min datter pga Karstad