Sinsenklinikken

Lørenveien 68 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sinsenklinikken

Kunnskapsrik og nøye!

Lege: Olav Karstad Skrevet

Olav er fantastisk og bryr seg faktisk om deg som menneske og gir deg tid! Tid som gjør at du føler deg verdsatt og blir tatt vare på av helsevesenet. Dessverre så gjør helsevesenet det litt vanskelig å beholde slike leger som bryr seg.. for mere og mere går på samlebånd og folk må «Google sin egen sykdom». Olav Karstad har opparbeidet seg kunnskap som spreder seg over en generasjon er rett og slett en dyktig lege på sammenstille flere sykdommer å forstå hva som er viktig og mindre viktig.
Skulle ønske leger fikk mere tid med folk som trenger hjelp.

Lyttende og trygg

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Har en veldig god evne til å skape trygghet og gir oppmerksomhet når jeg snakker om problemene jeg har. Er effektiv i behandlingen og sender kjapt videre til spesialist om det trengs.

Jeg er ikke så ofte hos legen, men de gangene jeg har vært der har jeg alltid fått god helsehjelp.

Veldig bra fastlege

Lege: Ragnhild Strand Skrevet

Har gått til Ragnhild siden før fastlegeordningen ble iverksatt. De siste 15 årene har helseutfordringene blitt mye større og jeg er takknemlig for at jeg har en fastlege som Ragnhild. Anbefales!

The best there is!

Lege: Olav Karstad Skrevet

Olav Karstad er den beste fastlegen du kan ønske deg! Han er grundig, tar seg tid og er svært kunnskapsrik og gjør jobben som skal til for å finne den beste løsningen, f eks treffe blink med medisiner. Hvis man legger sammen to pluss to, forstår man at det kan bli ventetid når legen tar seg tid til pasienten i et system som ikke rommer denne tiden, det faller meg derfor alltid lett å vente, for når det blir min tur er han helt tilstede. The best there is!

Hjelpsom og vennlig lege!

Lege: Ragnhild Strand Skrevet

Har hatt en del fastleger tidligere, men har aldri hatt virkelig behov for en inntil nå. Og jeg er veldig glad for at jeg har byttet over til Ragnhild! Ho er veldig hyggelig og ikke minst hjelpsom. Virkelig lytter på det jeg har å si og henviser videre dersom ho ser behov for det. Det sistnevnte har alltid vært vanskelig syns jeg siden mine tidligere fastleger har enten kjappet seg gjennom timen eller faktisk ser ikke at det er et reelt problem. Ragnhild er en flink lege som man sjelden finner i disse stressende tider som fastlege.