Medical City, avd. Sinsenklinikken

Lørenveien 68, 3 etg 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Medical City, avd. Sinsenklinikken

Kunnskapsrik og effektiv

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Kunnskapsrik lege, som får med seg detaljer. Lett å få kontakt med på helsenorge.no hvis man har spørsmål, får legetime samme dag eller dagen etter.
Hun er godt forberedt når man kommer til oppsatt time. God på oppfølging, og nøler ikke med å henvise videre dersom det er behov for det.
Flink til å lytte.
Veldig fornøyd med min nye fastlege!

Gammeldags

Lege: Ragnhild Strand Skrevet

Prøvde å ta opp psykisk helse med henne, men hun var litt for gammel for å ta dette på alvor og mente at hun kunne ikke hjelpe meg. Synes det er idiotisk å først høre på pasienten også stoppe midt i og si at man synes ikke at din pasient er syk nok til å kunne få hjelp med psykolog. Legen virker også veldig kald og haster hele tiden, tror det er på tida med pensjon for henne

Fantastisk lege som virkelig gjør jobben sin

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Jeg har nå snart hatt Haleh som fastlege i 2 år og hun er definitivt den beste legen jeg har hatt noen gang! En skikkelig fin lege som gjør jobben sin veldig godt, her føler du deg både sett og hørt, hun tar seg god tid og viser ektefølt omsorg og empati. Hun setter seg inn i og forstår problemene dine, tar ekstra tester og gjør virkelig alt hun kan for å hjelpe. Er både oppmerksom og ærlig og alltid med et smil. Har vært veldig trygt og fint å ha en så profesjonell god person i mitt vanskelige sykdomsforløp, noen ganger blir det litt ventetid før timen, men dette vet jeg skyldes at Haleh tar seg god tid til å lytte og hjelpe hver pasient, og hun er verdt det. Skiller seg virkelig ut blant mye annet håpløs helsepersonal, og jeg er veldig takknemlig for at akkurat hun er legen min!

Jeg er inne i mitt andre år med Haleh som min fastlege og trives godt med det. Hun slår meg som en ærlig og ryddig fastlege, samtidig som hun viser ektefølt empati og forståelse overfor meg og min situasjon. Det beste med Haleh er at hun ikke fremstår som en «allviter»; er det noe hun er usikker på, er hun ikke redd for å opplyse om dette, noe som bare gjør meg enda tryggere på at hun kun vil det beste for sine pasienter. Hun legger mye tid og arbeid i å finne frem til den beste løsningen for meg, uansett problem. Testsvar og henvisninger får jeg tilsendt allerede kort tid etter et besøk. Det eneste Haleh ikke får full score på, er ventetiden og tilgjengeligheten. Det må uansett nevnes at den gode oppfølgingen jeg har fått så langt, absolutt gjør opp for den ekstra ventetiden i forkant av en time

Arrogant og utydelig

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Svært dårlig kommunikasjon og var lite behjelpelig og informativ.

Opplevde henne som lite imøtekommende og lyttende

skilled and compassionate

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Dr. Haleh is always thorough and attentive during my appointments. She takes the time to listen to my concerns and answer all of my questions.

I especially appreciate her compassion and empathy with me and my toddler daughter. She always makes us feel comfortable and cared for. Highly recommended!