Sinsenklinikken

Telefonnummer0711307113 ...
Lørenveien 68 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sinsenklinikken

Fantastisk lege med stort hjerte!

Lege: Olav Karstad Skrevet

Alt i alt en fantastisk god lege, som dessverre har alt for mye å gjøre. Har brukt Karstad som fastlege i snart 10år, og kunne ikke tenkt meg noen andre.

Kunnskapsrik og ydmyk

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Min første fastlegebesøk gikk kjempebra. Jeg er jo aldri hos legen til å begynne med så var jo litt nervøs, men det hele gikk veldig bra. Jeg fikk snakket ut problemet mitt uten å bli avbrutt og legen viste forståelse og ga meg gode råd. Veldig lett og kommunisere, ydmyk og tok seg god tid til å utrede meg. Fikk følelsen av at legen brydde seg om meg og problemet mitt. Jeg er veldig fornøyd med Saeedi som min fastlege.

Veldig fornøyd!

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Saeedi er fastlegen min på andre året og jeg er veldig fornøyd!
Hun er en ganske nyutdannet men allikevel full av kunnskap og forståelse.
Jeg var syk i nesten to år før jeg byttet lege til henne. Det var hun som fant ut at jeg hadde en sykdom som jeg trenger behandling for! Hun trodde på meg, så meg og var villig til å hjelpe meg.. jeg har aldri følt meg så sett av en lege før.hun har reddet meg fra å bli enda svakere og sykere..Hun gjør så mye for pasientene sine at hun jobber overtid til langt på kveld hver eneste dag! Dette er ihvertfall mitt inntrykk av henne. Anbefaler henne derfor varmt videre til den som måtte trenge ny fastlege! Utrolig hyggelig er hun også!

Trygg og ivaretakende lege

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Haleh er en veldig dyktig lege. Jeg har hatt vedvarende plager over en stund og hun tok problemene mine på alvor og følte jeg ble både sett og hørt. Hun er flink til å berolige og tar flere undersøkelser selv med forklaringer. Der hun er usikker henviser hun til spesialister og følger dette opp nøye ved ny legetime. Hun er veldig flink til å dokumentere alt i journal og følger alltid alt opp. Anbefales på det varmeste!

Faglig og menneskelig dyktig fastlege

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Haleh er svært trygghetsskapende og tillitvekkende. Hun setter seg nøye inn i den enkeltes journal/historie og går grundig til verks for å hjelpe mottakeren av hjelpen. Hun er vennlig og imøtekommende og har høy faglig integritet. Haleh anbefales på det varmeste.