Sinsenklinikken

Telefonnummer0711307113 ...
Lørenveien 68 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sinsenklinikken

Faglig og menneskelig dyktig fastlege

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Haleh er svært trygghetsskapende og tillitvekkende. Hun setter seg nøye inn i den enkeltes journal/historie og går grundig til verks for å hjelpe mottakeren av hjelpen. Hun er vennlig og imøtekommende og har høy faglig integritet. Haleh anbefales på det varmeste.

Dårlige mellommenneskelige evner

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Lege med dårlig mellommenneskelige evner. Jeg har helseangst og trenger en lege som trygger og forklarer godt. Det fant jeg ikke her.

Hun var vanskelig å forstå og ble irritert når jeg ikke forstod. Når jeg uttrykte at jeg var bekymret brukte hun mer tid på å se på dataskjermen enn å prøve å betrygge meg.

På en legetime der hun ønsket å ta ulike undersøkelser brukte hun stoppeklokke som pep hvert 10. minutt, slik at jeg følte jeg måtte skynde meg ut. Undersøkelsene ble en ubehagelig opplevelse der hun ikke forklarte hva hun gjorde og jeg måtte selv spørre om det så greit ut eller ikke. Hun virker også noe usikker faglig, som er ubehagelig å kjenne på hos fastlegen.

Hun ene som sitter i resepsjonen var ikke noe behjelpelig eller hyggelig. Når jeg ikke fikk svar på prøvene, prøvde jeg å ta kontakt med legesenteret, men fikk beskjed om at jeg måtte bestille time for å få prøvesvar. Disse fikk jeg med en gang når jeg ringte sykehuset selv.

Dersom du har behov for en lege som trygger, forklarer og er lett å kommunisere med ville jeg valgt en annen.

Ikke som forvenet

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Min opplevelse med Haleh har ikke vært helt som jeg hadde håpet.
Før det første husker hun meg ikke fra gang til gang, selv om det bare har vært snakk om dager siden jeg var der sist.
For det andre er det ordentlig vanskelig å forstå hva hun sier. Hun snakker lavt, utydelig og sier lite, og det virker ikke som hun legger mye innsats i å gjøre seg forstått heller. Dette er med på å gjøre kommunikasjonen ganske uklar og rotete, og jeg har ved flere anledninger gått derfra uten å helt ha fått svar på det jeg har kommet dit for å få svar på.
Hun har og virket litt uerfaren og usikker, noe som er synd når man helst vil føle seg helt sikker og trygg på at fastlegen din tar de riktige og gode avgjørelsene.
Jeg må og vente lenge før jeg får komme inn hver gang jeg har time.
Selve legekontoret er ikke særlig hyggelig, og jeg opplever heller ikke de i resepsjonen som veldig imøtekommende og hyggelige.

Trygg,omsorgsfull og veit hva hun driver med

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Veldig hyggelig og hjelpsom.
Man for raskt og veldig god hjelp.
Jeg føler meg trygg her alltid for den hjelpen jeg trenger.

Usikker, uklar og uinteressert

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Ved to anledninger har ikke legen sett på fysiske skader som var årsak til konsultasjonene. Ble bedt om å vise respekt for det da det ble påpekt. Siste besøk knyttet til oppfølging av MR og ble forsøkt tatt på telefon, uten at det kunne gjøres. Lang ventetid ved oppmøte, og altså ingen nærmere sjekk av skaden. Det ble ikke gjort noe som rettferdiggjorde et fysisk oppmøte og dette burde vært tatt på telefon.