Sinsenklinikken

Telefonnummer0711307113 ...
Lørenveien 68 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sinsenklinikken

Ikke som forventet

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Ønsket en ny fastlege jeg kunne kommunisere godt med, og som var mulig å få tak i. Dette var dessverre det siste jeg fikk, og bytter derfor etter første besøk. Jeg fikk dårlig (hele messig) svar på SMS fra celleprøver, hadde spørsmål vedr. dette - og ble aldri ringt da jeg ikke har kapasitet til å måtte sette opp en legetime for å bli forklart et faguttrykk.

Hun var en søt lege, men vanskelig å forstå. Jeg er selv ung, og hadde håpet på en sympatisk og hjelpende person.

Utstyret på dette "legesenteret" var utdatert, gammelt og føltes som jeg var en del av en dårlig skrekkfilm.

Skal ikke tilbake.

Dyktig og lyttende

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet

Hun var grundig i undersøklesene sine og jeg følte meg godt ivaretatt. Hun tok seg god tid og jeg føler aldri jeg blir stresset ut av timen.

Svar på evt prøver får man den dagen hun har sagt at de skal komme.

Dyktig, trygg og tillitsfull lege

Lege: Olav Karstad Skrevet

Olav Karstad opplever jeg som en tillitsfull, dyktig og grundig lege. Han møter mine helseutfordringer med respekt, verdighet og genuin omsorg. Karstad tar seg tid (til tross for sprengte tidsrammer) ser meg inn i øynene, og sitter ikke bare bøyd over skjerm/tastaturet. Jeg har aldri gått skuffet eller misforstått fra en legetime hos Karstad. Derfor er det heller ikke noe problem at det blir ventetid før min avtalt time.

Karstad har vært min fastlege i ca 20 år og jeg anbefaler han varmt!

Hun er forståelsefull

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Det jeg virkelig setter pris på er at
hun tar seg tid til å høre på meg om mine symptomer og problemer og at hun svarer på mine spørsmål eller det jeg lurer på. Virkelig en omsorgsfull lege!

Trygg, kunnskapsrik og hjelpsom

Lege: Olav Karstad Skrevet

Olav er en av de beste legen jeg har hatt. Han er dyktig, lang erfaring, lytter til deg og bruker den tiden det er nødvendig for deg.
Jeg kjører over en time for å bruke han som fastlege, og har ikke tenkt å bytte.