Sinsenklinikken

Telefonnummer0711307113 ...
Lørenveien 68 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sinsenklinikken

Ikke som forvenet

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Min opplevelse med Haleh har ikke vært helt som jeg hadde håpet.
Før det første husker hun meg ikke fra gang til gang, selv om det bare har vært snakk om dager siden jeg var der sist.
For det andre er det ordentlig vanskelig å forstå hva hun sier. Hun snakker lavt, utydelig og sier lite, og det virker ikke som hun legger mye innsats i å gjøre seg forstått heller. Dette er med på å gjøre kommunikasjonen ganske uklar og rotete, og jeg har ved flere anledninger gått derfra uten å helt ha fått svar på det jeg har kommet dit for å få svar på.
Hun har og virket litt uerfaren og usikker, noe som er synd når man helst vil føle seg helt sikker og trygg på at fastlegen din tar de riktige og gode avgjørelsene.
Jeg må og vente lenge før jeg får komme inn hver gang jeg har time.
Selve legekontoret er ikke særlig hyggelig, og jeg opplever heller ikke de i resepsjonen som veldig imøtekommende og hyggelige.

Trygg,omsorgsfull og veit hva hun driver med

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Veldig hyggelig og hjelpsom.
Man for raskt og veldig god hjelp.
Jeg føler meg trygg her alltid for den hjelpen jeg trenger.

Usikker, uklar og uinteressert

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Ved to anledninger har ikke legen sett på fysiske skader som var årsak til konsultasjonene. Ble bedt om å vise respekt for det da det ble påpekt. Siste besøk knyttet til oppfølging av MR og ble forsøkt tatt på telefon, uten at det kunne gjøres. Lang ventetid ved oppmøte, og altså ingen nærmere sjekk av skaden. Det ble ikke gjort noe som rettferdiggjorde et fysisk oppmøte og dette burde vært tatt på telefon.

Lyttende og trygg

Lege: Ragnhild Strand Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i ca et år nå, og snakket med henne et par ganger i mnd. Hun er alltid lyttende og ærlig, og hjelper til så godt hun kan. Det er ofte litt ventetid før timer, men det er fordi hun gir tid til pasientene sine som trenger det!
Veldig fornøyd!

Trygg

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Veldig hyggelig, trygg og omsorgsfull. Hjelper deg fort og er veldig flink. Hun var også veldig flink til å ta forhåndsregler m.t.p covid-19

Dette er en Pluss-tjeneste.