Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Medical City, avd. Sinsenklinikken
God oppfølging - tillitsvekkende - faglig dyktighet
Lege: Haleh Saeedi SkrevetJeg hadde min første konsultasjon hos Haleh Saeedi i januar 2019. Allerede da vakte hun min tillit! Dr Saeedi blei årsaken til at to alvorlige diagnoser hos meg blei oppdaget. Konsultasjon hos spesialist ble ordnet og jeg kom til behandling i løpet av kort tid. Hun har vært "min" lege dette året da hun var vikar for min fastlege. Hun har vært lett tilgjengelig, vi har hatt en lett og åpen tone! Jeg har hatt behov for tildels hyppig oppfølging dette siste året. Det har skjedd på en særdeles faglig og trygg måte! Slik kan jeg si at Haleh Saeedi har vært en ener for meg! Hun skaper tillit og har vist en faglig dyktighet jeg setter stor pris på!
Super Fastlege
Lege: Olav Karstad SkrevetOlav Karstad er en fantastisk engasjerende fastlege som gjør sitt ytterste og litt til. Både jeg og barna har hatt han som fastlege hele livet. Han er faglig sterk på de fleste plan og stiller opp både på legekontoret og i eksterne møter med kommunale instanser når man trenger det.
Utrolig fastlege som jeg ikke ville byttet ut under noen omstendigheter
Dyktig lege
Lege: Olav Karstad SkrevetOlav er veldig dyktig. Imøtekommende, humor og faglig svært sterk.
Jeg fikk raskt time, selv om Olav er leder og dermed opptatt noen dager i uken. De timene han har er svært bra. For noen som trenger en faglig sterk lege, men som ikke skal løpe ned dørene til legesenteret ofte så anbefaler jeg Olav på det sterkeste
Klar for å bytte fastlege
Lege: Olav Karstad SkrevetHar hatt Karstad som fastlege noen år, men nå har jeg fått nok og bytter!
Han tar i mot pasienter 1,5 dager i uka, så det er vanskelig å få time. Og når man først har fått time, er det mye venting. Har sittet opp til 1,5 timer og ventet. Får høre at det ikke er noe problem at det er vanskelig å få time hos han for han har jo vikarleger. Så nå har jeg vært hos 4 vikarer + Karstad siden februar. Dette er ikke holdbart og har fått store konsekvenser for meg. Han er flink når en først har kommet inn.
Men kan nok ikke anbefale han!
Aldri ledig time
Lege: Olav Karstad SkrevetUmulig å få time hos. Får stort sett en vikar. Hvis mad skulle være så heldig å få time er han minst tre kvarter forsinket. Forsåvidt flink, men ikke lett å få time hos
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?