Solli Klinikk

Saggata 3 2053 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Solli Klinikk

Er hun seriøs

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Tar ikke pasiente på alvor i det hele tatt. Inn, og ut så fort som mulig med en resept på noe du ikke behøver!

Den dårligste legen jeg har hatt!

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Kald og følelsesløs, hører aldri på pasient, virker ikke som om hun kan faget en gang. Ventetid, dårlig/ingen oppfølging. Det var på tide å pensjonere seg for 10 år siden.

Veldig god lege

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Har gått hos Fæhn i 6 år, er meget fornøyd. Hun lytter, tar seg tid (noe som gjør at det ofte er meget forsinket, slik at man må regne med 30-50 min venting). Ringer hjem ved behov, ringer sykehus for konsultasjoner, purrer på andre legerm osv. Tar tak i ting. . Både mine barn og jeg er fornøyd med dr. Fæhn.

Ville valgt en annen lege

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Hun virker overfladisk og bør lytte mere til pasientene. En kjenner best kroppen sin selv. Når en har vært hos lege skal en gå derfra med en god følelse, ikke være trist å lei seg. Har oftes dårlig tid og det vises ogå. Kan virke som om dagsformen har mye å si for henne. Når hun har en god dag virker hun faglig dyktig og er hyggelig.

Passer ikke for meg.

Lege: Aase Brit Hertzenberg Fæhn Skrevet

Uttaler meg kun om punkt 3 Tillit og kommunikasjon. Følte meg "fordømt" og sett ned på, pratet mer om valg jeg hadde gjort, enn problemet jeg kom for (som ikke hadde noen sammenheng). Måtte slå opp og lese i en bok for alt jeg spurte om, det gav ikke tillit.
Synes det er vanskelig å komme med negativ kritikk, men velger allikevel å sende inn, i håp om at det vil hjepe Aase B Hertzenberg Fæhn til å kunne endre seg på dette området. Hun har sikkert mange andre positive sider.