Logo for Bryn senter Legekontor DA

Bryn senter Legekontor DA

Logo for Bryn senter Legekontor DA

Om klinikken

Velkommen til Bryn Senter Legekontor – på toppen av Bryn Senter. Hos oss kan du finne din nye fastlege i trivelige lokaler.

Vårt erfarne team består av fire dedikerte fastleger og to høyt kvalifiserte sekretærer som er her for å ta vare på dine behov.

Vi ser på hver pasient som unik og viktig. Hos oss blir du møtt av vennlige leger som kombinerer omfattende faglig kompetanse med en genuin omsorg for din helse og velvære.

Er du på utkikk etter ny fastlege? En av våre dyktige leger har nylig fått en null-hjemmel, noe som betyr at han for tiden har god kapasitet:

Dr Doan Dinh

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn senter Legekontor DA

Dyktig lege

Lege: Haakon Bie Aalvik Skrevet

Veldig dyktig og flink til å lytte. Legen var god til å følge opp og gi tilbakemelding. Brukte god tid på å forklare.

En meget god fastlege, anbefales.

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

I dag har jeg vært hos Arezou Malekshahian som er min fastlege. Før konsultasjonen ringte hun meg. Videre ble pasientsky benyttet på en meget effektiv måtte. Når én her skriver at hun ikke vil bruke denne tjenesten undrer jeg meg.
Konsultasjonen i dag viste at hun hadde satt seg grundig inn min situasjon. Hun hadde kontaktet Ullevål sykehus der jeg har vært til utredning, snakket med overlege om mulige behandlingsformer og ga meg meget gode råd. Dessuten henviste hun meg videre.

Litt usikker

Lege: Ingvild Marie Grøndalen Skrevet

Helt klart en hyggelig person som lytter og kommer med tilbakemeldinger. Hun henviser også videre, så det er bra. Men jeg er usikker på hennes oppfølgingsevne. Og ikke minst forebygging når alderen kommer krypende på. Hun har aldri nevnt behov for å sjekke blodtrykk, kolesterol eller annet gjennom årene jeg har gått til henne.

Helt utilgjengelig fastlege

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Har vært veldig fornøyd med fastlege på Bryn i mange år, men ved skifte fordi tidligere fastlege pensjonerte seg er det ikke lenger mulig å benytte fastlegen på en effektiv måte. Legen ønsker ikke å benytte Pasientsky og det medfører svært lange ventetider på telefon for enkle henvendelse som å bestille time eller fornye resepter. Jeg bytter fastlege umiddelbart.

Kjære pasient! Synd som du opplever vanskelighet ift pasientsky og legekontoret. Vi bruker pasientsky ganske mye og ofte daglig. Du som pleier å bestille time på pasientsky er sikkert kjent med E-resepter og E-dialog, hvor du kan be om fornyelse av resepter eller be om en ny time. Dette har vært tilgjengelig hele tiden for deg og alle til å benytte! Vi er fremdeles under pandemi og mange fastleger etter råd fra helsedirektoratet har tatt imot pasienter og spørmål gjennom E-konsultasjon eller video/telefon konsultasjoner. Timebestilling på nett øker risiko for spredning av covid på legekontoret betydelig og derfor har vi valgt å stanse nettbestilling. Dette står tydelig og klart på vår nettside og vanskelig for oss på legekontoret til å forklare dette gang etter gang! Lykke til videre og husk å overføre journalen din til nye fastlegen så fort som mulig.

Besvart av Arezou Malekshahian

Trygg og imøtekommende

Lege: Haakon Bie Aalvik Skrevet

Tar pasienten på alvor og man føler seg ivaretatt. Går i dybden og er svært nøye. Fikk rask henvisning videre når det var nødvendig.