Logo for Bryn senter Legekontor DA

Bryn senter Legekontor DA

Logo for Bryn senter Legekontor DA

Om klinikken

Velkommen til Bryn Senter Legekontor – på toppen av Bryn Senter. Hos oss kan du finne din nye fastlege i trivelige lokaler.

Vårt erfarne team består av fire dedikerte fastleger og to høyt kvalifiserte sekretærer som er her for å ta vare på dine behov.

Vi ser på hver pasient som unik og viktig. Hos oss blir du møtt av vennlige leger som kombinerer omfattende faglig kompetanse med en genuin omsorg for din helse og velvære.

Er du på utkikk etter ny fastlege? En av våre dyktige leger har nylig fått en null-hjemmel, noe som betyr at han for tiden har god kapasitet:

Dr Doan Dinh

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn senter Legekontor DA

Trygg og positiv

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Veldig hyggelig og ikke minst lyttende lege , og løsningsorientert! Er positiv, og snakker tydelig og godt norsk. Kan anbefales!

Trygg og god lege

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Hun er effektiv, samtidig som hun er grundig ut fra mine behov for timen. Kjempetrivelig. Snakker godt norsk. Trygg og god person som lege. Kan virkelig anbefales!

Google lege

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Rører ikke pasientene. Sjekker ikke vann i bena, ol. Typisk en moderne lege som googler det meste man snakker om. Språkutfordringer. Begrenset forståelse av Norsk språk.

Lite tillitsvekkende

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Min fastlege har pensjonert seg etter mange år på Bryn senter. Har vært veldig fornøyd med han, men kan dessverre ikke si det samme om denne legen. Legen roter mye og kan virke å ha lite kunnskap om faget. Har vært hos hun et par ganger nå i forbindelse med oppfølging men kan ikke si jeg føler meg trygg. Ikke alltid jeg forstår hva hun sier og hun det samme med meg.

Hele mennesket

Lege: Doan Hop Dinh Skrevet

En interessert,engasjert og empatisk lege som tar deg på alvor med alt. Får deg til å føle deg trygg fra første time.
Ser hele mennesket! Alltid rask tilbakemelding på prøver/oppfølging.
Flere leger som burde lære av Dinh-god som gull!