Parkvegen legekontor

Winsnes gate 62 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Parkvegen legekontor

Lyttende, behagelig

Lege: Anneli Reimer Nesland Skrevet

Tar seg god tid, lytter, er forberedt og tillitvekkende. Kan anbefales på det sterkeste. Kort ventetid på time og lett å få kontakt på telefon.

Flink til å informere og forklare hva som er neste steg og hvorfor.

Denne legen vil hjelpe og viser det.

Kunnskapsrik, empatisk. Effektiv

Lege: Sten Reimer Skrevet

Sten Reimer er en meget intelligent person, han er kunnskapsrik, meget effektiv, rettferdig.
En lege med enorm arbeidsinnsats og kapasitet, aldri slurvete!

Alltid tid

Lege: Sten Reimer Skrevet

Alltid time på dagen eller dagen etter! Effektiv og nøyaktig. Stort sett kort ventetid og lite forsinkelser. Flink med barn.

Beste legen hittil

Lege: Sten Reimer Skrevet

Har hatt denne legen i rundt 3 år og har ikke hatt en bedre lege enn Reimer. Han lytter godt på alt du har og si uansett om det ikke merkes ut som det siden han snur seg mot datamaskinen.
Henviser deg til det man trenger og veit vanligvis alltid hva som er best for pasienten. Flink på å fortelle og snakke med pasient.
Veldig fint kontor og alltid hyggelig sekretær.
Kan ha litt ventetid når du først kommer men det må man takle med en lege som har så mange pasienter og tar seg tid til hver pasient. Pleide å få time på dagen gjennom app'en men når jeg har ringt så har det også godt helt fint.

Nydelig menneske

Lege: Elina Reimer Førsund Skrevet

Jeg møtte henne noen ganger mens hun var turnuslege på kirurgisk (og hadde vakter på akutten). Jeg pleide bare å beskrive henne som "engelen" for hun møtte meg på en helt unikt god måte i en veldig sårbar situasjon hvor jeg var psykisk ute å kjøre.
Hun viste omsorg og respekt og jeg har bare gode ord å si om henne fra da.