Eidskog kommunale legesenter

Boligveien 43 2230 Skotterud

Siste vurderinger av behandlere ved Eidskog kommunale legesenter

Ikke bra...

Lege: Hayrettin Kuzey Skrevet

Traff denne legen på en veldig dårlig dag visst, stresset og veldig lite imøtekommende selv om besøket dreide seg om en liten og enkel filleting.

Dyktig lege

Lege: Hayrettin Kuzey Skrevet

Kuzey er virkelig den beste legen jeg har hatt! Han tar i mot pasientene med et smil og lytter aktiv til hva du har på hjertet. Han er både kunnskapsrik og ekstremt hjelpsom. Får hjelp problemene mine hver gang jeg er hos han. Litt vanskelig å få tak i og man får kanskje ikke legetime på dagen, men får det i løpet av de 2-3 neste.

Har hatt han som lege i ti år og må dessverre bytte pga. flytting.

Kunnskapsrik og engasjert lege

Lege: Hayrettin Kuzey Skrevet

Har benyttet meg mye av Hayrettin Kuzey det siste året og han overrasker meg stad med sin brede kunnskap. Han stiller alltid riktig diagnose og gir riktig behandling og/eller råd. Har aldri følt meg tryggere hos en lege enn jeg gjør hos han, han hører pasientene og dømmer ikke. Det hjelper også at han humor og er jordnær.

Vikar for lorgen

Lege: Inger Merete Lorgen Skrevet

Inger Lorgen, har vikar som er hennes bror.. mitt første møte var ikke direkte oppløftende... bliklet flakker føler meg studert.. trengte noen timer/samtaler for å bli kjent m hverandre pasient og lege.. hyggelig mann, leser seg opp på det han ikk vet mye om. Henviser der han mener det trengs.

Ettersom vi blir bedre kjent så blir det mere og mere hyggelig .. sekretærene er stort sett alrighte, noen hyggeligere enn andre..

40 minutter forsinkelse

Lege: Inger Merete Lorgen Skrevet

Endelig, etter 40 minutter forsinkelse fra legen er det min tur.
Fastlegen min er sykmeldt, og går deretter over i permisjon (ett år). Jeg ble henvist til hennes vikar, om også har samme etternavn (sannsynlig vis hennes ektefelle). Jeg ble noe skuffet, da jeg som nyinnflytter til Eidskog også søkte etter kvinnelig fastlege.
Min journal var oversendt til Eidskog legesenter, og derfor antok jeg at legen ville være noe forberedt, men der tok jeg feil. Dessuten var datasystemet så tregt, at mesteparten av den tilmålte tiden gikk med på å vente.
Legen ga seg ingen tid til å bli "kjent" med meg, snakket fort og "enstavelsesord". Fikk følelsen av at her var det viktig at jeg ble fort ferdig. Heldigvis, jeg har ingen alvorlig lidelse.
Avsluttet besøket med å tappe 4 glass blod, og det var en "hyggelig" opplevelse. "Blodtapperen" hun både smilte og småpratet hyggelig.