Portalen Legesenter

Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Portalen Legesenter

Dårlig intrykk

Lege: Annette Skogholt Skrevet

Virker som "trynefaktor" er den avgjørende biten her. Når du venter i over 15 min på å komme inn og blir sendt ut etter 2 min med "dette går over og god bedring" og aldri blir tatt på alvor, så er dette nå takk og farvel. Aldri tatt en eneste blodprøve heller aldri fått en resept av henne. Så det er takk og farvel for min del og har vært hos hun for siste gang ihvertfall

Dårlig på pasient behandling

Lege: Annette Skogholt Skrevet

Hun virker som om hun er av den typen som behandler deg etter "trynefaktor".
Hun har allerede bestemt seg for hva som feiler meg, før jeg forklarer, nekter å sjekke opp noe som helst, verken hos meg eller ene ungen min.
Hun kunne blitt betydelig flinkere til å LYTTE til pasientene, og prøve å hjelpe de, fremfor den holdningen hun har hatt mot oss.

Påståelig men uerfaren!

Lege: Annette Skogholt Skrevet

Rolig og behersket men mer opptatt av å se ting fra eget ståsted enn fra pasientens. Forvent for eks. ikke å få beholde dine faste medisiner på blå resept, uten at hun har skaffet bevis utover dine og tidligere leges egne ord. Dersom du allerede sliter med legeskrekk eller manglende tillitt til Helsevesenet, bør du velge en annen lege.

Dr. Aldri forsinket.

Lege: Natalie Hage Skrevet

Kom til første time hos henne, 10 minutter før tiden. 5 minutter senere kommer hun og henter meg. På vei til hennes kontor kjefter hun fordi jeg er "forsinka" 5 minutter før timen. Ble ikke hørt, hun bare plottet ned det hun syns passet på legeerklæring (til tross for diagnoser jeg hadde med fra spesialist) og hastet seg igjennom timen. Hun var veldig fornøyd da vi var ferdig før tiden.

Positive er at hun holder tiden og fikser raskt resept.

Ikke å anbefale

Lege: Natalie Hage Skrevet

Opplever lite å bli hørt, har liten tid og har dårlig forstålelse for menneskers følelser og behov.