Sentrumlegene Gjøvik AS

Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av Sentrumlegene Gjøvik AS

Strukturert og god

Lege: Dara Grujic Skrevet

En god og strukturert lege. Flink til å henvise til spesialister, og rask til å ordne time når det er nødvendig. Trolig den eneste helsetjenesten jeg har opplevd der jeg ikke har måttet vente unødig lenge.

Det er også flinke folk på lab og resepsjon, som gjør totalopplevelsen bedre.

Setter pris på en lege som er så effektiv.

Veldig flink!

Lege: Even Paulsen Trætteberg Skrevet

Even tar deg godt i mot, lytter og tar deg serrøst. Vennlig og trygg person. Prøvde alltid å hjelpe meg så mye han kunne. VELDIG flink!!

Tar meg alltid på alvor

Lege: Dara Grujic Skrevet

Dara er alltid imøtekommende og tar meg på alvor. Får alltid hjelpen eg trenger hos henne, og er veldig fornøyd med henne som fastlege. Anbefaler henne på det sterkeste.

Helt ok

Lege: Dara Grujic Skrevet

Jeg har hatt Dara siden jeg flyttet til Gjøvik, og hun har hjulpet meg med å finne diagnoser på problemer jeg har hatt over lengre tid. Hun er litt vanskelig å forstå, og mange ganger føler jeg at vi ikke får til en god dialog oss mellom.

Hun har vært dårlig å følge opp på ulike områder, og jeg føler at med en gang det ikke var flere undersøkelser å gjøre var det helt stopp. Det virker også som at hun noen ganger stresser med å få timen ferdig og sende deg avgårde.

Hyggelig og flink kvinne

Lege: Dara Grujic Skrevet

Jeg har i min studietid på 4 år vært hos en annen og byttet til Dara etter ett år først og fremst på grunn av beliggenhet, men ellers var det en god oppgradering for meg. Hun tar meg seriøst og prater på en hyggelig måte som gjør det til en glede å komme innom kontoret. Anbefaler henne på det sterkeste.