Sentrumlegene Gjøvik AS

Telefonnummer61 13 86 2061 13 86 ...
Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumlegene Gjøvik AS

Dårlig kommunikasjon, mulig dårlig dag?

Lege: Even Paulsen Trætteberg Skrevet

Fremsto sur, sliten og lite pasientvennlig. Ble sur da jeg klaget over å ha ventet i 4 timer. Etter at jeg gjorde dette var han fullstendig uinteressert i mitt sykdomsbilde og ble ufin da jeg ønsket videre oppfølging av Volvat.

Styr unna

Trygg, effektiv og kunnskapsrik

Lege: Kjetil Tystad Lund Skrevet

Hyggelig lege som bryr seg, og er på tilbudssiden. Fremstår trygg og kunnskapsrik. Effektiv ekspedering, ingen ventetid før legetime eller blodprøvetaking.

Effektiv og profesjonell

Effektiv og profesjonell
Følger opp pasienten med kjapp respons på henvendelser og resepter. Bruker systemet aktivt til forbedring av tjenesten.
Engasjert og god til å kommunisere.

Utrolig dyktig og tillitsskapende

Lege: Even Paulsen Trætteberg Skrevet

Jeg har tidligere hatt trøbbel med å finne en lege jeg har følt meg komfortabel med, helt frem til jeg ble pasient hos Dr. Trætteberg. Jeg opplever at han lytter, undersøker grundig og forklarer godt. Jeg er utrolig fornøyd og syns det er svært synd at jeg må bytte lege grunnet flytting. Jeg skulle veldig gjerne beholdt han som fastlege.

Tillitskapende, hyggelig, kunnskapssøkende og profesjonell

Lege: Even Paulsen Trætteberg Skrevet

Hyggelig, tar seg tid, stresser ikke, tar deg seriøst, er åpen for forslag samt fremstår som en fordomsfri, menneskelig og profesjonell lege. Er også kunnskapsrik og moderne. Bruker relevante medisinske kilder til å søke ytterligere informasjon når det er nødvendig.