Sentrumlegene Gjøvik AS

Telefonnummer61 13 86 2061 13 86 ...
Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumlegene Gjøvik AS

Dyktig lege som ser hele pasienten.

Lege: Kjetil Tystad Lund Skrevet

Desidert den beste fastlegen jeg har hatt! Han ser hele deg, uten å dømme og kommer med ulike behandlingsforslag som passer dine behov. Føler meg hørt, og han er og flink til å rettlede hvis man kommer med påstander som ikke stemmer.

Effektiv, nøye og dyktig!

Lege: Kjetil Tystad Lund Skrevet

Veldig fornøyd! Ble tatt på alvor angående mine problemer samt at han satte seg inn i bakgrunnen min. Fikk melding med blodprøvesvar fort, følger også opp prøvesvar og strekker seg langt for å sikre god behandling. Dessverre litt vanskelig å få time, men går fort å få hastetime hvis det er behov for det!

Føler meg sett og hørt

Lege: Even Paulsen Trætteberg Skrevet

Blir alltid tatt i mot med respekt, omsorg og et lyttende øre. Han er empatisk, og kjenner sitt fagfelt. Man føler seg godt i vare tatt.

Veldig fornøyd

not caring

Lege: Dara Grujic Skrevet

When I was pregnant in 2021, she was the doctor. She was always late even though my appointments were mostly in the first one of the day. She did not talk more than she needed. She never said hi and how are you. When you came to her office, she waited you to talk your problems or questions. Then she answered your questions. Many times she just said "Jeg vet ikke" without any explanations. Every time she had at most ten minutes for me, then she would tell me time is up and come next time.

She does not speak english. I had to have my husband with me every time visiting her.

When I had depression after giving birth, I had to go there few times until she sent me to therapist. In general, you have to push her a lot until she does something for you. Otherwise, it seems that everything bothered you is not important or serious at all. She just kept silent and only said nothing can be done without any explanations.

Bedre blir det ikke!!

Lege: Even Paulsen Trætteberg Skrevet

Som en voksen mann har jeg av naturlige årsaker måttet bytte fastlege ett par ganger. Ingen tidligere har vært i nærheten av Trettebergs nivå. Oppriktig interessert, faglig meget dyktig, løsningsorientert og effektiv.