Sentrumlegene Gjøvik AS

Telefonnummer61 13 86 2061 13 86 ...
Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumlegene Gjøvik AS

Får ikke til dialog

Lege: Dara Grujic Skrevet

En lege som er vanskelig å bedømme. Første inntrykk var helt greit; snill dame, litt rolig og tilbakeholden kanskje, men det var helt greit.
Når jeg ba om test eller henvisning til spesialist ble det gjort, noen ganger litt motvillig.
Etter hvert ble det tydelig at det å få til en god dialog med henne er vanskelig til umulig. Delvis kan det være språklige utfordringer. Må ofte gjenta flere ganger før jeg får inntrykk av at nå har hun skjønt hva jeg vil. Det er alltid vanskelig å vite hva hun egentlig har forstått, hun viser heller ikke hvorvidt hun har forståelse for pasientens situasjon. Fakta teller mer enn mennesket.
Det har vært flere faglige spørsmål man skulle tro en fastlege kan svare på, men som jeg ikke fikk svar på. Misforståelse, ikke kunnskap eller ikke villig?
Delvis litt autoritær og skarp.

Tilliten til henne som fastlege er borte nå, og jeg gruer meg heller til neste time enn at jeg har håp om å få den hjelpen jeg trenger.

Sammenfattende kan man vel si hun er grei for hverdagslige legeting, men så fort det blir mer komplisert og sammensatt, er det håpløst.

Dårlig kommunikasjon, mulig dårlig dag?

Lege: Even Paulsen Trætteberg Skrevet

Fremsto sur, sliten og lite pasientvennlig. Ble sur da jeg klaget over å ha ventet i 4 timer. Etter at jeg gjorde dette var han fullstendig uinteressert i mitt sykdomsbilde og ble ufin da jeg ønsket videre oppfølging av Volvat.

Styr unna

Trygg, effektiv og kunnskapsrik

Lege: Kjetil Tystad Lund Skrevet

Hyggelig lege som bryr seg, og er på tilbudssiden. Fremstår trygg og kunnskapsrik. Effektiv ekspedering, ingen ventetid før legetime eller blodprøvetaking.

Effektiv og profesjonell

Effektiv og profesjonell
Følger opp pasienten med kjapp respons på henvendelser og resepter. Bruker systemet aktivt til forbedring av tjenesten.
Engasjert og god til å kommunisere.

Utrolig dyktig og tillitsskapende

Lege: Even Paulsen Trætteberg Skrevet

Jeg har tidligere hatt trøbbel med å finne en lege jeg har følt meg komfortabel med, helt frem til jeg ble pasient hos Dr. Trætteberg. Jeg opplever at han lytter, undersøker grundig og forklarer godt. Jeg er utrolig fornøyd og syns det er svært synd at jeg må bytte lege grunnet flytting. Jeg skulle veldig gjerne beholdt han som fastlege.