Sentrumlegene Gjøvik AS

Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av Sentrumlegene Gjøvik AS

Skiftet fastlege

Lege: Kristin Johanne Lyslo Skrevet

Hun er rask på å henvise videre, noe som er bra. Men opplever henne humørsyk, noe som går ut over pasientbehandlingen. Jeg kom til henne ikke pga. av psykiske problem, men jeg vil anta at pasienter med slike problem kan føle seg lite ivaretatt av henne. Hun fikk en vikar, som ivaretok med på en mer vennlig og lyttende måte. Jeg har dermed skiftet fastlege.

Morgengretten

Lege: Kristin Johanne Lyslo Skrevet

Jeg har sett 2 sider av denne legen. En morgensur lege som jeg aldri har opplevd har kommet tidsnok til første time og en annen som er full av humor og omsorg. Hun sender deg videre hvis hun opplever at det er nødvendig, men det er hun som bestemmer hva som er et problem for meg. Jeg har valgt og bytte lege fordi jeg liker og ha time tidlig på morgenen. Da ble dette feil lege for meg

Helt ok

Lege: Dara Grujic Skrevet

Jeg har hatt Dara siden jeg flyttet til Gjøvik, og hun har hjulpet meg med å finne diagnoser på problemer jeg har hatt over lengre tid. Hun er litt vanskelig å forstå, og mange ganger føler jeg at vi ikke får til en god dialog oss mellom.

Hun har vært dårlig å følge opp på ulike områder, og jeg føler at med en gang det ikke var flere undersøkelser å gjøre var det helt stopp. Det virker også som at hun noen ganger stresser med å få timen ferdig og sende deg avgårde.

Den beste legen!

Lege: Kristin Johanne Lyslo Skrevet

Denne legen er trygg og har mye faglig kunnskap. Tar meg på alvor, men jatter ikke. Stiller krav og det er bra! Henviser når nødvendig. Lytter til meg og strekker seg veldig langt for pasientene sine. Kan både le og gråte på kontoret hennes. Hun ser hele meg! Er veldig takknemlig for å ha henne som lege.

God!

Lege: Kristin Johanne Lyslo Skrevet

opplever henne som en meget dyktig lege. Kan virke litt streng ang medisinbruk, men for meg var dette redningen!
Om jeg har trengt videre utredning har jeg fått dette.
Kan anbefales!