Legegruppen Kongsberg AS

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Kongsberg AS

Flink og positiv lege!

Lege: Muhammad Bashir Skrevet

Har kun vært hos ham to ganger men begge gangene ga han korrekt behandling og brukte heller ikke lang tid på å stille diagnose. Han går heller ikke rundt grøten som min forrige lege gjorde.

Det som kan forbedres er kanskje at han virker noe stresset (Kan forståes til tider). Dog er dette ingenting som gir utfall på ev. diagnoser.

Anbefales!

Har ikke evnen til å lytte til pasienten

Lege: Muhammad Bashir Skrevet

Er bestandig stresset og lytter ikke etter.
Har forutinnsatte meninger
Etter 3 år så har han ennå ikke tatt seg tid til til å høre på symptomer på
mange års sykdomshistorie.
Er flink til å ta prøver for å overvåke allmennhelsen.
Hvis du er vanerøker så finn ikke på å velge denne legen.
Har ikke kunnskap om det norske samfunn og reklamepåtrykkting hos ungdommen i 1960 / 70 tallet.,

Den beste fastlegen vi har hatt

Lege: Matthias Hempel Skrevet

Vi har i over 30 år nå brukt dette legekontoret, og vært så heldige å få Mattias som fastlege. Han er en person som alltid møter deg med et smil og glimt i øyet, men samtidig tar deg på alvor.
Han har en egen evne til å lytte, forklarer grundig, tar aksjon og videresender deg hvis det er aktuelt.
Han gjør også selv "små inngrep" og undersøkelser som man ofte blir sendt tl en kirurg eller sykehus for. Veldig bra og effektiv !!!

Bytter lege

Lege: Muhammad Bashir Skrevet

Fikk Bashir som lege da min tidligere lege gikk av med pensjon. Jeg har alltid følt med sett ned på, uansett hva jeg har vært hos Bashir for. Han virker alltid stresset og som om han vil ha deg ut av kontoret sitt så fort som mulig. Det er ingen god følelse. Etter noen år med dette velger jeg nå å bytte fastlege, og forhåpentligvis få en fastlege som ser hele mennesket, både fysisk og mentalt.

Selve legekontoret har jeg ikke noe å utsette på. De svarer relativt raskt på telefonen, og man får som regel alltid time innen rimelig tid.

Kjempe fornøyd!

Lege: Matthias Hempel Skrevet

Synes at jeg er heldig å ha ham som fastlegen min. Jeg hadde hatt noen dårlige erfaringer med den gamle legen min da jeg kom til Matthias for første gang. Den mest støttende, tålmodige og effektive legen jeg har hatt. Har hatt han i flere år nå og føler at han er alltid "til stede" og virkelig bryr seg. Veldig imøtekommende og trygg. Lytter godt, forklarer grundig og alltid positiv. Har tillit til han som lege og føler at selv blir jeg virkelig godt tatt vare på.