Vesterngaten Medisinske Senter

Vesterngata 5 3513 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Vesterngaten Medisinske Senter

Lite kunnskap ift smerteproblematikk

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Hos denne legen blir man dessverre møtt med meget lite forståelse, dersom man sliter med sterke smerter.
Man åpner seg opp å forteller at man må ta enkelte sterke smertestillende, og blir møtt med at han tror du er en rusmisbruker.
Han er heldigvis ikke min fastlege, men jeg har gått til han i en periode på DPS ift et meget komplisert sykdomsbilde.
Han anbefaler min fastlege å avlegge ruspanel, dersom jeg skal fortsette å få enkelte B-preparater.
Min fastlege har heldigvis så stor tillitt til meg, at det trenger han ikke bevis på.
Jeg velger allikevel å avlegge ruspanel, for å renvaske meg fra slike anklager. Denne legen stoler dessverre ikke på pasienten, og stiller seg svært kritisk til funn andre helsedistanser har gjort. Dette i seg selv, syns jeg er svært kritikkverdig.
Jeg vil ikke anbefale denne legen, da han er svært dømmende, arrogant og lite nytenkende.

Kunnskapsrik og handlekraftig lege

Lege: Astrid Marie Gulsvik Eikeland Skrevet

Denne legen lytter og viser empatiske evner langt ut over hva man har lov til å forvente som pasient. Hun er en ressurs for pasienter som sliter med hodepine og kan sette nerveblokade, noe som er til uvurderlig hjelp for mange. Dessuten er hun flink til å henvise når hun kommer til kort selv, og akkurat det er gull verd for pasientene. Kan varmt anbefales!

Ser pasientene og bryr seg om dem.

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Fikk fjernet føflekker, som ble sendt til analyse. Legen kontaktet meg for å informere om svaret som ble gitt. Det er ikke alle leger som gidder å kontakte pasienten når analysen av føflekken sier at den var helt ufarlig. Jeg synes derfor det er svært positivt at han tar seg tid til å gi beskjed uansett hva resultatet er. Det gjør at jeg føler meg sett og at han faktisk bryr seg om pasientene.

Lett å bestille time på nett og på SMS hos legekontoret. Vanskelig å komme gjennom på telefon, har gitt opp det!

Imøtekommende og lyttende

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Hyggelig, imøtekommende, hadde gjort seg kjent med sykdomsbildet på forhånd.
Følte meg ivaretatt.
Informativ ift skaden.

For Arrogant,lite nytenkende

Lege: Svein Ole Innerdal Festøy Skrevet

Han er ikke imøtekommende,meget arrogant og kommer ikke med forslag for å løse medisinske problemer.liker å snakke og overkjører pasienten totalt.Ny fastlege er tatt i bruk. Når det gjelder legesenteret er det kun mulig å bestille time pr tlf og det er til tider lang tlf kø.