Åsgårdstrand Legekontor

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Legekontor

Helt fantastisk

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

Helt fantastisk lege som lytter og er der når du virkelig trenger det. tar seg god til selv om det er en travel dag.

Mest kunnskapsrik og empatiske lege, jeg har hatt

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

Overfor meg, er hun alltid oppdatert på hva det har vært med meg før, og hører da om hvordan de tinga har blitt. Hun var et år i permisjon nå, og når jeg var hos henne første gang etter det, visste hun nøyaktig hva jeg hadde vært der for, det året. Alltid vennlig, empatisk og det er alltid en god tone mellom oss. Hun bryr seg.

Dyktig i sitt fag.

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

Hun har en fin evne til å lytte til meg. Har tid til å høre selv om det er en travel dag.
Er hun i tvil om det er noe hun ikke forstår sender hun deg vidre det er betryggene.
Jeg har ikke følt meg så trygg hos noen før jeg bgynte hos henne. Må også berømme det andre persjonalet som er ved legekontoret.

En god lege!

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

Hun lytter, holder blikkontakt og virker oppriktig interessert. Hun følger opp, og gir alltid tilbakemeldinger. Glad for at hun er tilbake etter endt permisjon. Beste legen jeg har hatt!

den beste legen jeg har hatt

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

medfølende,sender en videre ved minste tvil,kan roe meg ned,trøster og bygger opp selvtillit.