Åsgårdstrand Legekontor

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Legekontor

STYR UNNA!

Lege: Tobias Pihl Skrevet

Dårlig oppfølging ble tatt lite seriøst. Følte meg uviktig og ikke sett eller hørt.
De gangene jeg har vært der har jeg ventet MINST EN TIME på venterommet, uten unntak. Tilbyr ikke dobbeltimer og han tar seg kun tid til ET spørsmål hver gang.
I tillegg ekstrem lang ventetid på telefon, opptil 50 minutter.

Super lege!

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

Har hatt Marianne som fastlege i mange år. Hun lytter og har empati. Veldig godt fornøyd med henne! Hun flyttet kontoret fra Horten til Åsgårdstrand, noe som medførte lengre reisevei. Hun skal flytte temmelig langt før jeg finner meg en ny fastlege.

En lege som virkelig "ser deg"

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mange år. Hun følger meg så bra opp på alle ting som det kan gjelde. Hun flyttet til nytt senter nå og jeg følger absolutt med henne. Hun følger opp, sender tilbakemelding og har alltid den tiden til å trygge i enhver situasjon. Flott lege er hun .

En god lege

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

Jeg er totalt sett fornøyd med denne legen. Jeg har hatt henne i flere år, og hun har i de aller fleste ganger vært flink til å lytte på mine spørsmål og problemer. Jeg tror jeg alltid har opplevd en litt kjedelig ventekø når jeg sitter der og venter på min time, men jeg liker å tro at hun bruker god tid på hver pasient :)

Dyktig, varm og ekte.

Lege: Marianne Bruun Lien Skrevet

Det å være fastlege er et svært krevende yrke. Det er nesten umulig å være alle til lags. Etter å ha mistet min gode fastlege gjennom mange år, kviet jeg meg for å bytte. Så fikk jeg anbefalt Dr. Lien av noen venner, og nå har jeg jeg vært hennes pasient i over fem år. Hun har alle de egenskapene man søker hos en lege. Hun viser ekte empati og er en god lytter.
Selv om hun viser bunnsolid faglig styrke og trygghet, er hun likevel så ydmyk at hun er rask til å henvise til spesialist / sykehus ved behov. Hun har en spesiell evne til å få pasienten til å føle seg velkommen og ivaretatt, spesielt når livet butter litt imot. Jeg føler meg priviligert som får ha henne som lege.