Kommunelegene i Holmestrand DA

Langgaten 45 3080 Holmestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegene i Holmestrand DA

Forståelsesfull, dyktig og på lag med pasienten

Lege: Fredrik Næss Skrevet

Tar seg tid til deg, forstår deg og (merkelig nok) husker både deg og barna dine. Opplever også at han spiller på lag med deg i forbindelse med kommunikasjon mot andre instanser.

Trygg å god å til å stole på.

Lege: Ole Johan Bakke Skrevet

Min fastlege gjennom 21 år bare en ting å si den beste legen jeg noen gang har hatt ,alt er 100 %,heldige du som har han som lege.Takk Ole J Bakke.

Åpen og forståelsesfull

Lege: Ole Johan Bakke Skrevet

Veldig fornøyd med bytte av lege. Han tar tid til en grundig undersøkelse og spør å graver mye. Så føler seg godt ivaretatt

En helt fantastisk lege

Lege: Ole Johan Bakke Skrevet

Vi er 3 stk i huset her som er så utrolig heldige å ha Ole Johan Bakke som vår Fastlege. Denne Mannen er utrolig dyktig, lyttende, løsningsfokusert, hjelpsom, empatisk og ikke minst alltid "på ballen" om det er noe familien vår trenger av legehjelp. Han stiller gode spørsmål, går rett på sak, og er snar til å henvise videre når det er et behov. Jeg som Mor til et barn med store utfordringer har opplevd Bakke som en bauta i alle de årene vi har vært hos han. Han har alltid stilt opp, deltatt på viktige møter, talt min og mitt barns sak med stort engasjement - og vært en formidabel støtte i så mangt. Jeg vet at vi som familie har bydd på en hel del utfordringer fordi spekteret med behov for hjelp har vært så ufattelig spredt - men Bakke har loset oss trygt igjennom hver eneste gang. Selv i perioder hvor det har sett veldig mørkt ut. Hadde det ikke vært for den utrolig tette og ikke minst fantastiske oppfølgningen fra Ole Johan Bakke som Fastlege, så hadde mest sannsynligvis ikke mitt yngste barn vært i live i dag. Vi er en av de familiene som har trengt en del legehjelp, og er Bakke evig takknemlig for all den fantastiske hjelpen vi har fått gjennom veldig mange år. Jeg anbefaler han på det aller varmeste, og tenker at vi som har han som Fastlege er utrolig heldige. Tusen takk til deg Ole Johan, for at du tar så utrolig godt vare på oss! Jeg som Mor setter så uendelig stor pris på alt det han har gjort for oss i alle disse årene.

Tar betalt for å rette opp egen feil

Lege: Andreas Dalene Thunes Skrevet

Ønsket å rette opp feil på vaksinekortet mitt med tanke på Covid-19 som legekontoret selv hadde skrevet inn feil. Dette var ikke mulig å rette opp med mindre jeg betalte for en e-konsultasjon selv. Fullstendig urimelig og bak mål, og minner om pengegrisk oppførsel. Styr unna.