Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Medisinske Senter AS

Eier ikke helhetsforståelse,empati. Passer ikke til legeyrke. Anbefaler ikke til noen

Lege: Elena Shilop Skrevet

Jeg har vært pasient hos henne knapt i ett år. Det virker at hun er bare oppttatt av seg selv. Alt har jeg spurt henne om var det vanskelig - mangler total forståelse hvordan en person med kronisk sykdom fungerer i arbeidslivet og hvilke behov den har. Hun mangler empati og dette kan neppe pugges.

Jeg måtte bare bytte lege og har følt forskjellen med en gang.

Legeyrke er ikke for alle! Det handler mye mer enn å pugge stoff.

Den dyktigste legen jeg har hatt!

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Han er faglig dyktig, han tar deg alltid på alvor, er blid, trygg og henviser alltid videre og er en god lytter. Jeg reiser til sammen 36 mil for å fortsatt bruke han... det sier vel det meste...

Does a great job

Lege: Elena Shilop Skrevet

Being a foreigner in Norway I have fired 4 previous incompetent Norwegian doctors before finding Dr. Shilop. I am not looking for hug. I want a doctor who addresses my illnesses and isn't afraid to prescribe me a medication other paracetamol. .. This doctor takes issues serious and forwards you to the correct specialists without a year of time wasting like previous Norwegian doctors...

Veldig godt fornøyd

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Alltid imøtekommende, har tid til å lytte, faglig dyktig

Upersonlig, men ellers ok.

Lege: Elena Shilop Skrevet

Har egentlig ikke så veldig mye i mot denne legen, litt upersonlig og veldig opptatt av pc'n sin, men føler at hun hører på det jeg sier og henviser meg til undersøkelser uten mye om og men (i motsetning til et par andre leger,noe som ble alvorlig for mitt vedkommede).
Ringer jeg legesenteret og får beskjed om at hun skal ringe meg opp igjen, så pleier hun å gjøre det og resepter osv. blir sendt uten unødig venting eller somling (E-resept).,
Siden jeg er mer opptatt av at de handler enn å være gode til å prate, så hadde jeg ikke byttet henne ut hvis ikke det var for at jeg ville ha en lege som holder til nærmere der jeg bor nå.