Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Medisinske Senter AS

Dårlig lege

Lege: Elena Shilop Skrevet

Jeg må si meg enig med det de andre skriver her, jeg føler meg ikke "sett" av henne når jeg er der og føler ikke at jeg blir tatt alvorlig. Føler at jeg må nesten diagnosere meg selv.
Hun må vise mere interesse i pasientene sine, og henvise videre om hun ikke kan hjelpe.

Nei....

Lege: Elena Shilop Skrevet

Føler ikke helt at hun forstår meg. Hun skriver gjerne ut resepter. Føler jeg er der inne i 5 minutter. Empati er er det mangel på.....

Har alltid tid

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Fantastisk lege som jeg har hatt i over 20 år! Har alltid tid - og hører alltid på deg. Rekvirerer heller en prøve for mye enn lite! Veldig fornøyd!!

Ingen god lege!

Lege: Elena Shilop Skrevet

Hun er den verste legen jeg har hatt! Ikke interessert i pasienten overhode, og bruker svært kort tid. Sitter kun å skriver på pc. Lite engasjert og virker lei av jobben sin. Mulig hun bør vurdere et annet yrke.

Ikke å anbefale!!!

Lege: Elena Shilop Skrevet

Svært dårlig lege! Ser ikke på deg når du sitter inne på kontoret. Er mest opptatt av å skrive på PC, selv når hun stiller de obligatoriske spørsmålene på hvorfor du er der. Hun virker lite interesert i deg som person, og virker rett og slett lei av jobben sin. Har bedt om å få tatt blodprover ol, men fått svar som at det ikke er nødvendig uten noe mer forklaring. Føler aldri jeg er "syk nok" når jeg er der, men mer av det "hypokonderiske" slaget.... Og man er inne hos henne i toppen 3 minutter! Jeg kunne aldri ha gått til henne med alvorlige problemer. Ikke å anbefale!!!!