Midtløkken legekontor

Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Midtløkken legekontor

Anbefalt!

Lege: Vegard Berling Skrevet

Fint initiativ med en slik side, ikke nödvendigvis for aa klage paa folk, men for aa gi litt fortjent skryt til de som fortjener det!
Jeg er veldig fornöyd med fastlegen min. Han er vennlig, aapen og interessert, og fant fort ut hva som maatte "fikses" hos meg. Han er ung, men utstraaler faglig trygghet og höy sosial intelligens. Stresser ikke. Anbefaler ham paa det varmeste.
Og hvis han leser her selv: Du er den beste fastlegen jeg har hatt, ta til deg alle positive kommentarer jeg er sikker paa at du faar her inne. Haaper det blir en stund til vi ses igjen, men jeg er sikker paa at jeg er i trygge hender.

Storførnøyd og absolutt til å annbefale!

Lege: Vegard Berling Skrevet

Jeg har hatt han over en periode nå og han begynner å blir dyktigere og dyktigere! Jeg er kjempe fornøyd og han har absolutt hjulpet meg når det har trengtes!!

Kjempelege

Lege: Alexander Tinglum Gjestvang Skrevet

Gjestvang var en av de beste leger jeg har hatt. Synd han flyttet og listen ble overtatt av en lege som ikke faller i min smak:(

Med god margin den beste legen jeg har gått hos.

Lege: Alexander Tinglum Gjestvang Skrevet

Enestående lege som evner å sette seg inn i problemstillinger og forklare sykdomsbildet på en måte som pasienten kan skjønne.

Han har også vist evne til å lese seg opp og lære om nye diagnoser hos pasienter

Et unikum med barn

Lege: Vegard Berling Skrevet

Han er relativt ny i allmennpraksis, men virker dyktig. I møte med meg som voksen opplever jeg ham tidvis usikker, mens han er et absolutt unikum i kontakten med mine barn. Han har såpebobler og bamsestetoskop på kontoret og ungene absolutt elsker ham.

Legesenteret har lang telefonkø, men en velfungerende ordning med sms-bestilling og time samme dag. Det er lyst og innbydende, og de ansatte later til å trives.