Midtløkken legekontor

Skiringssalsgaten 1a 3116 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Midtløkken legekontor

Empatisk og hjelpsom

Lege: Vegard Berling Skrevet

Jeg har opplevd Dr. Berling som empatisk og hjelpsom de gangene jeg har vært hos ham. Jeg har selv bakgrunn som helsepersonell og setter pris på at det er mulig å diskutere mine plager på en konstruktiv måte som er tilpasset mitt kunnskapsnivå. Opplever at Dr. Berling lytter og at vi sammen kommer frem til løsninger og neste steg i behandlingen.

Ang. legekontoret: Stort pluss for mulighet for SMS-bestilling når man trenger time. Får som regel time samme dag eller dagen etter, men selv når timen er avtalt en tid i forveien blir det litt lang ventetid på venterommet pga forsinkelser. Det er av og til litt knapp tid til hver pasient, det er ikke alltid tid til alt man har tenkt å ta opp.

Klok, lyttende, trivelig, oppdatert.

Lege: Vegard Berling Skrevet

Jeg har kun vært hos Berling ved to anledninger, men har følt meg veldig godt behandlet begge ganger. Han tok seg god tid til å lytte til problemene mine, kom med gode, informerte forslag, utførte alle blodprøvene jeg ba om (i motsetning til vikaren hans, som viste seg å mislyktes totalt i dette ved to separate anledninger) og virket ellers veldig intelligent og løsningsorientert.

Tonen jeg fikk med han var veldig betryggende, særlig etter at vi slo av en liten prat om vår felles interesse i vitenskap. Jeg opplevde han som både positiv og støttende til mitt valg om å skifte til en plantebasert diett, og fikk inntrykket av at han prioriterer forebygging av sykdom fremfor behandling.

Alt i alt er jeg sjeleglad for at jeg valgte Berling som fastlege!

Bra lege

Lege: Vegard Berling Skrevet

Jeg har gått hos Berling i snart to år, men må dessverre bytte lege fordi jeg skal flytte fra området. Min opplevelse av Berling er at han alltid tar deg seriøst, samtidig som han hører på hva du har å si. Den gangen det var behov for det sendte han meg videre til spesialist. Jeg har alt godt å si om Berling, og anbefaler gjerne denne legen videre!

Har alltid fått time raskt når det har vært nødvendig!

Veldig bra!

Lege: Vegard Berling Skrevet

Flytter fra Oslo, og må dessverre bytte fastlege. Har bare vært hos Vegard en gang, da han har hatt permisjon (er i jobb igjen nå). Fikk et veldig godt inntrykk av han. Er kjempe hyggelig, og følte at jeg ble hørt. Virket reflektert og klok og hadde mye kunnskap om mitt problem.

Ellers har jeg vært hos vikaren hans under permisjonen. Flink han også.

Jeg fikk alltid time på dagen, enten hos Vegard eller vikaren. må alltid regne med litt ventetid på markveien, men til gjengjeld er hverken Vegard eller vikaren stresset, og de setter av nødvendig tid. Det er viktigere enn at jeg må vente litt ekstra!

I tillegg er det en god atmosfære på legesenteret. Ser at alle legene som jobber der har fått gode tilbakemeldinger. Anbefales

svært god lege

Lege: Vegard Berling Skrevet

lytter og forholder seg svært konstruktivt til pasienten