Vestskogen Medisinske Senter

Kjernåsveien 13A 3142 Vestskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Vestskogen Medisinske Senter

Kunskapsrik, medmenneskelig og hyggelig lege

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Fantastisk god service hos Hognestad. Han er faglig dyktig og tar alltid pasienten seriøs.
Anbefales.

Bra lege med god kunnskap.

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Hun kan ofte løse problemer raskt.

Men man sitter gjerne å venter lenge på venterommet, selv når man har time. Er man en ung mann blir det normalt sett ikke en time på 15 minutter for å prøve å ta igjen den tapte tiden hun bruker på andre.

Ellers så er hun en snill og flink lege.

Lytter og er genuint opptatt av pasienten og å forstå utfordringen

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Lytter til pasienten, alltid imøtekommende, flink faglig, blir tatt på alvor. Ber om at hun må kontaktes igjen om ikke foreslått løsning fungerer som tenkt.
Fastleger har kort tid per pasient. Den brukes effektivt og hun er til stede i øyeblikket.

Meget dyktig og nøye

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Dr Hognestad tar seg tid til å høre på deg. Han er ikke for stolt til å konsultere andre eller å slå opp i ei bok om det kan klargjøre situasjonen. Hvis det er litt krise blir man alltid skvist inn samme dag(hvis man ringer/skriver tidlig. Dette er en meget dyktig lege som jeg vil anbefale varmt! Hele familien min bruker ham.

Hun gir seg ikke før problemet er løst

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Hanne er den beste legen jeg har hatt. Jeg har en ganske komplisert sykehistorie og har hatt behov for mange timer hos henne, men hun er alltid trygg og imøtekommende. Jeg oppfatter henne som profesjonell og gir seg ikke før hun finner svar.

Hanne viser mye omsorg og spesielt mye medfølelse når man har det ekstra vanskelig.

Anbefales på det sterkeste !