Moerveien legesenter DA

Moerveien 14 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Moerveien legesenter DA

Ubeskrivelig

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Legen viser lite empati og interesse ,opptatt av Pc en hele tiden. Har lite peiling på riktige diagnoser ,søker medisiner på nettet fordi hun er usikkert på hva som er riktig og samtidig vil ikke hjelpe og vil gjerne avvente til den syke blir enda sykere. Hun gir ingen veiledning og mangler erfaring og lege kompetanse.

Kjempe flink og forståelsesfull lege.

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Er veldig fornøyd med Mkal Ursin, han er en grei lege og grei å prate med, han tar seg tid til deg og gir deg en følelse av at han bryr seg.
Min fastlege er suveren.

Ofte borte fra kontoret

Lege: Mikal Magnus Ursin Skrevet

Denne legen viste seg å være nesten helt umulig å komme til. Hver gang vi hadde behov for lege til oss selv eller barna, så var legen på sykehjemmet.

Fornøyd!

Lege: Maria Bjerkreim Garder Skrevet

Legen gjør jobben sin på en tilfredsstillende måte, spør de relevante spørsmålene i forhold til sykdom/ skade, er hyggelig og flink.

Den beste legen jeg har hatt i Ås

Lege: Ole Michael Kjos Grytten Skrevet

Det tok tid å finne en god fastlege i Ås. Jeg hadde byttet minst to ganger før jeg endte opp hos Grytten. Føler jeg ble hørt og fikk de riktige undersøkelsene og henvisningene hos ham. Han er også flink til å følge opp når man trenger litt ekstra. Ventetiden er stort sett kort. Kan også nevne at Moerveien Legesenter har forværelse hvor man får tatt prøver.