Byfjorden Legesenter

Skogstøstraen 37 4029 Stavanger

Siste vurderinger av Byfjorden Legesenter

Trygg og empatisk

Lege: Sverre Ove Rise Skrevet

Fantastisk lege for hele familien. Flink til å lytte, gi råd og henvise til spesialister hvis det er nødvendig.

Litt arrogant, litt kunnskapsløs, men konsistent i sitt virke

Lege: Sverre Ove Rise Skrevet

Sverre Ove Rise ble min lege og dette sammenfalt i tid med starten på et mareritt i vårt helsevesen. Han stod ved min side i denne perioden. Flink til å snakke og han har også videreutdanning i psykiatri, viktig å ikke glemme dette...Han har veldig hyggelige kolleger og tar seg utrolig god tid til å lege pasienten når man har kommet inn. Pasienten kunne kanskje vært tjent med kortere konsultasjoner, delvis fordi ventetiden også er noe lang og derfor blir besøket hos legen tidkrevende, men dette er trolig for de fleste et luksusproblem.

Ingen over, ingen ved siden

Lege: Kjeld Gregertsen Skrevet

Super lege, som tar seg tid til høre på hva du sier. Tilgjengelig når du trenger time, har også flinke kolleger som er tilgjengelige når han har ferie.

Veltalende og god lege

Lege: Sverre Ove Rise Skrevet

Sverre har vært en fantastisk lege for meg. I dag er alle opptatt av effektivitet og raske møter. Sverre på den andre siden, tar seg god tid til å lytte og ha dialog med sine pasienter. Det er dette som gjør Sverre til en bedre lege enn de fleste der ute!

Han er flink til å kartlegge sykdom og er forsiktig med å ikke gi ut mer medisiner enn nødvendig. Andre leger gir deg gjerne noe selvom du egentlig ikke trenger det men det gjør ikke Sverre, og det er noe jeg setter stor pris på.

Det går kanskje litt tid til du kommer inn av og til, men det er absolutt verdt ventetiden.

Rask og god hjelp

Lege: Axel Mauroschat Sund Skrevet

Har hatt dr.Sund som fastlege i mange år nå. Skiftet relativt hyppig før jeg gikk over til Byfjorden legesenter. Har jevnt over lite helseproblemer, men de gangene jeg har hatt behov for utredning eller bare fornyelse av en resept får jeg rask og god service. Er selv helsepersonell og opplever alltid et faglig høyt nivå, samt meget god oppfølging. Ved behov for hurtig time strekker legesenteret seg langt. Kan trygt anbefale Byfjorden legesenter til dere som ønsker å bytte fastlege.