Byfjorden Legesenter

Skogstøstraen 37 4029 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Byfjorden Legesenter

Faglig dyktig

Lege: Axel Mauroschat Sund Skrevet

Sjelden og fantastisk dyktig lege. Det er en glede å møte på en lege som er så informative og ivaretar pasienten sin.

Bryr seg

Lege: Axel Mauroschat Sund Skrevet

Jeg har hatt denne legen i hvertfall 20 år. Bytter ikke fram til hans pensjonering. Er ventetid å komme inn til timen som tilsier at Axel bryr seg om pasientene sine da han bruker lang tid på de.

Engasjert og tillitsfull

Lege: Kjeld Gregertsen Skrevet

Jeg har hatt Gregertsen som fastlege i 5 år og er meget fornøyd. En åpenbart travel lege, men som likevel engasjerer seg i pasientens behov. Alltid imøtekommende og i godt humør. Utvilsomt faglig dyktig.

Desidert verdens beste lege!

Lege: Kjeld Gregertsen Skrevet

Har hatt han som lege siden jeg var baby, skal lete lenge etter en lege som tar seg så god tid til sine pasienter som han gjør. Gir trygghet, viser forståelse og gjør det beste han kan for å gjøre pasientene glade og fornøyde. Gruer meg veldig mye til den dagen han pensjoneres da jeg ser på han som en unik lege som det ikke finnes mange av.

Beste legen!

Lege: Kjeld Gregertsen Skrevet

En virkelig fantastisk lege som jeg føler tar folk på alvor. Har hatt han siden jeg var liten, og kommer aldri til å bytte. Som nevnt av andre - gruer jeg meg til den dagen han skal pensjoneres.
Føler meg alltid trygg og ivaretatt når jeg er hos han. En lege som virkelig ser og prioriterer pasientene sine. Og som gjerne henviser deg videre ved behov.

Må også nevne verdens skjønneste damer som jobber i resepsjonen. Noe ventetid, men verdt det.