Byfjorden Legesenter

Skogstøstraen 37 4029 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Byfjorden Legesenter

Beste fastlege jeg noensinne har hatt

Lege: Axel Mauroschat Sund Skrevet

Eksepsjonelt dyktig, erfaren og hyggelig lege. Flink til å lytte, tar seg god tid, god oppfølging. Føler meg godt ivaretatt som pasient. Kunne ikke vært bedre. Tusen takk for fantastisk service!

Ikke forståelsesfull

Lege: Sverre Ove Rise Skrevet

Han er min vikarlege når fastlegen min ikke er tilgjengelig. Jeg gruer meg hver gang jeg går til vikarlegen fordi han er nedlatende og hvis vi snakker og jeg skal forklare noe så er det som om han ikke bryr seg og snur seg og skriver på pc’en og ikke sier noe. Han begynner bare å snakke om seg selv. Han lytter ikke på meg og jeg går der i fra irritert, lei og oppgitt for å forsvare meg hele tiden under legebesøket. Han er skeptisk til meg og mine plager, og har alltid vært det. Fastlegen min er derimot den beste!!

Fantastisk lege!

Lege: Kjeld Gregertsen Skrevet

Fantastisk lege som tar folk på alvor. Føler meg alltid trygg og i varetatt når jeg er hos han. Gruer meg til dagen han skal pensjoneres;)

Empatisk, trygg, hyggelig og kunnskapsrik lege.

Lege: Kjeld Gregertsen Skrevet

Jeg skiftet til Kjeld Gregertsen for 1 år siden. Selv om det ikke har vært mange besøk, så merket jeg stor forskjell fra første besøk. Jeg trenger ikke lenger grue meg for å gå til legen. Han støtter, bekrefter og gir råd i et komplisert sykdomsbilde. Han virker som et fantastisk menneske og lege. Endelig føler jeg meg ivaretatt og trygg. Litt ventetid for å komme inn, men det gjør meg ingenting. Heller det og en lege som tar seg tid der det trengs.

Behagelig lege som lytter, er forståelsesfull og empatisk rolig

Lege: Kjeld Gregertsen Skrevet

Senteret har en noe lang ventetid utover avtalt time
Noe langt vekke fra sentrum
3 leger som bretter opp ermene når det trengs!
Noe likegyldig personale forøvrig men likevel føles det trygt der nede