Haugesund Medisinske Senter

Sørhauggaten 111 5527 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugesund Medisinske Senter

Uten tvil den dyktigste legen jeg har hatt! :-)

Lege: Sidney Charleton Felecian Skrevet

Veldig imøtekommende, lyttende med god faglig
Kunnskap.

ung og kompetent - og serviceinnstilt i tillegg

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Moderne lege som ta pasienten på alvor. Han er pasientens "medspiller". Veldig serviceinnstilt og til å stole på.
Han kan til og med si at "det kan jeg ikke alt om" - eller " det må jeg sjekke"! Voksent!

Flink, interessert og ydmyk lege

Lege: Sidney Charleton Felecian Skrevet

Dette er min forrige lege som jeg dessverre måtte bytte da jeg flyttet ut av byen. Han tar seg tid til å høre på det du har å si og prøver å hjelpe deg så godt han kan. Ofte kan han hjelpe, og det så er så fint med ham er at når han er usikker innrømmer han det og slår gjerne opp i boka eller hører med en "second opinion".

Da jeg har en kronisk sykdom som det ikke kan forventes at alle leger kan så mye om, satte jeg også pris på at han var ærlig med meg og sa rett ut at dette kunne ikke han noe særlig og ville helst at jeg spurte sykehuslegen om de spørsmålene jeg satt med som gjaldt den spesifikt. På denne måten unngår lege å gi meisledende informasjon, og pasient føler seg trygg på at dette er en lege som både vet sine sterke og svakere sider og innrømmer dem. Det verste en pasient kan oppleve er en lege som ikke har peiling, men likevel ikke vil innrømme det. Mye galt kan skje med slike leger.

Sidney anbefales på det sterkeste!

Ett eksempel til etterfølgelse

Lege: Sidney Charleton Felecian Skrevet

Jeg er utrolig glad for å ha Sidney Felecian til min fastlege. Han virker faglig flink, er oppdatert, han lytter, er empatisk, hyggelig , flink til å rådgi og som en liten bonus til slutt så er han veldig pen.

Han er en lege med integritet, han er på "mitt" lag og en jeg kan snakke med allt om.

Veldig god oppfølging

Lege: Monika Wiese Skrevet

Gir alltid tilbakemelding på prøver og har god forståelse for sykdomsbildet