Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Sandviksboder 65B 5035 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nye Sandviksboder Legepraksis DA

Ekstremt dyktig og kompetent

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Lars Syltar har vært en fantastisk bra fastlege de siste årene da jeg gått fra å være veldig syk og dårlig fungerende til å bli frisk og fullt fungerende. Er dyktig og veldig solid i sin kompetanse, yter ekstremt mye for deg som pasient og er full av relasjonskompetanse.

Engasjert

Lege: Elisabeth Katrine Døskeland Skrevet

Elisabeth er den beste legen en kan ha dersom en tåler direkte tilbakemeldinger.

Ho er veldig tilgjengelig, tar seg tid på kontoret og svarer raskt på e konsultasjoner.
Elisabeth ser sammenhengen mellom hodet og kroppen og vil pasientens beste.

Fantastisk lege

Lege: Marianne Iden Skrevet

Marianne er den beste legen jeg har vært hos.
Det føles som om at hun virkelig bryr seg om jobben sin og om meg som pasient.

Hun husker også på ting som har vært snakket om i tidligere timer, og er flink til å følge opp.

Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner:)

En å stole på i Din Situasjon

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Hadde en lege og psykiater i 10år så sluttet begge to, jeg gikk da til Fantastiske Dr sylta, min Arbeidskollega anbefaler Ham. Og han
Hjelper med Alle problemene mine. Dette er en person som har empati og sympati med Pasienten. Ikke en nikkedukke som de fleste er.De leker Gud da De kan la være å trykke på tastaturet forny resept. Har selv pstd og ALVORLIG Angst Fikk samtale terapi og medisin for begge lidelser fast nå hver 6 uke takk for Den Du er. Den hjelpen har gitt meg søvn og en adferd som jeg liker å bruke ute blant de andre pstd gir meg angst bare av å se andre.

Forståelsesfull og hjelpsom

Lege: Lars Namtvedt Sylta Skrevet

Utrolig kunnskapsrik, forståelsesfull og dyktig lege. Flinkeste legen jeg har gått til. Han har tatt tak i ting som andre leger bare har undertrykket og det har hatt en stor betydning for meg, å bli trodd og utredet har vert en fin opplevelse.