Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

Fantastisk

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Kristin er en helt ypperlig fastlege. Hun tar alt man kommer med, stort som smått, somatisk som psykisk, alvorlig. Henviser gjerne videre til spesialist, eller tar utvidede prøver ved behov. Svarer fort på henvendelser på Pasientsky/Helsenorge og gir resultater på prøver hurtig. Jeg opplever at hun yter mer i jobben sin enn "nødvendig". Jeg føler meg sett og hørt på et helt annet nivå enn jeg har gjort med noen andre leger tidligere. Hun har godt humør, er lett å prate med og viser alltid forståelse. Har gått til henne relativt ofte det siste året pga et langvarig problem og jeg føler aldri at jeg er i veien, eller tar opp unødvendig plass. Eneste negative jeg kan komme på er at hun har blitt såpass populær som fastlege, så det kan være litt ventetid på timer - men det har jeg aldri opplevd som et problem for min egen del.

Tillitskapende og lyttende

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Kristin er flink til å lytte og skape tillit. Henviser raskt til spesialist ved behov. Føler meg ivaretatt når jeg har hatt time hos henne. Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

En god fastlege

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Har hatt Mokx som fastlege i 4 år nå.Hun gir seg tid,lytter,rådgir og bryr seg.Er flink å henvise ved behov.
Anbefales...

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Tar seg tid til å lytte og forklarer godt. Viser interesse og stiller oppfølgingsspørsmål. Veldig fornøyd. Synd med lang ventetid for å få time.

Hyggelig, men lett for å avse "vanlige" problemer

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Opplever at det skal noe til for å bli henvist videre, få ta blodprøve eller få problemet sitt mer utredet.
Dro til privatklinikk istedet for å fått grundig utredelse og diagnose. Veldig synd