Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

Lyttende og flink

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Lytter og tar seg tid til pasient. Flink og bruker tiden godt. Min beste lege etter 27 år. Anbefales

Bytt fastlege!!

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Hun hører ikke etter når en sier noe, hun sitter bare å mhm, jaja. Har ofte dårlig tid òg vil vi skal ta ting neste gang. Må minimum vente 30 min før en kommer inn til timen.
Har problemer med å forstå hva jeg har som plager òg bagatelliserer. Har fått masse problemer med legeerklæringer som ikke er godt nok utfyllende i forhold til mit kroniske sykdomsbildet.
Ville ikke tatt henne som fastlege om så hun var den siste på kloden.
Har derfor byttet til en annen.

Tar seg ikke tid til pasienten

Lege: Kristine Løwø Skrevet

De siste gangene jeg har vært hos hun har hun hastet seg gjennom "hovedproblemet" jeg kom for. Jeg hadde et par ekstra spm, men de fikk jeg såvidt nevnt og hun var ikke villig til å lytte. Hun sa det ville ordne seg og hastet seg videre til neste pasient. Jeg kommer til å bytte lege.

veldig flink til å lytte men føler ikke jeg når helt inn

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

hun er veldig tilgjengelig og har jobbet utenfor vanlige åpningstider for pasientene hennes. veldig hyggelig og imøtekommende. det eneste problemet jeg har hatt er at jeg føler ikke jeg når helt inn og at ting ikke blir gjort når jeg trenger det. det blir halvveis gjort og noen ganger blir jeg bedt om å bestille ny time så skal hun fikse det til da. timene er ikke helt presis og føler noen ganger hun har veldig dårlig tid. jeg synes jeg får en bra behandling, bare skulle ønske ting ble gjort der og da. :)

Misfornøyd

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Hadde ventet i 40 min da hun kom ut og ropte opp en annen. Jeg hadde da en ny avtale om 35 min og dro for å være sikker på å rekke den.
Måtte betale for konsultasjonen jeg ikke hadde selv om jeg forklarte situasjonen til legesekretæren.