Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

Anbefales

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

En veldig hyggelig lege å komme til. Mokx er både flink og lyttende. Hun tar tar deg på alvor og lytter til pasienten. Hun tar seg også god tid når man kommer til konsultasjon.

Veldig nøye med undersøkelser og oppfølging.

Med andre ord en veldig trygg og flink lege som jeg varmt kan anbefales til andre.

Umulig å få time, spar opp til privatklinikk.

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Selve legen er dyktig og imøtekommende, men har bare fått møtt henne 1 gang ettersom det er umulig å få time. Har måttet benytte privatklinikk 3 ganger fordi det er umulig å få time og hastetime kan man bare glemme. Du bør også forberede deg på 15 minutter i telefonkø. Skal man ha fastlege hos Landås Legesenter vil jeg anbefale å begynne å spare penger for om du noen gang blir syk og trenger hastetime æ vil du måtte punge ut å gå til Aleris

Hyggelig, men litt fjern

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Mokx er veldig hyggelig og forekommende, men sliter med å få med seg ting, og spør gjerne om ting du akkurat har fortalt, og da gjerne totalt "feil" av hva du har fortalt, noe som ble irriterende i lengden og du er redd for at hun misforstår mye. Du må gjerne si samme ting/svare på det samme 3-4 ganger.

Sier også "ja, ja, mhm" o.l mens du snakker, noe som gjør at du føler at hun ikke får det helt med seg, noe som det ovenfor her bekrefter.

Ellers hyggelig og tilsynelatende grundig. Tar seg tid.

Trygg

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt. Hun lytter og sender deg videre til spesialist om hun må. Hun gir seg tid . Er glad jeg har fått henne til fastlege .

Tar deg på alvor

Lege: Kristin Annette Hansen Birkeland Skrevet

En fantastisk dyktig lege som virkelig tar deg på alvor. Hun lytter, forklarer og er jeg opplevde at hun var oppriktig interessert i å finne ut hva man kunne gjøre for å bedre tilstanden.

Opplevde at hun hadde god tid og at jeg ikke var "i veien". Hun følger godt opp alle prøver og tester. Og gir svar så fort hun kan. Anbefales på det sterkeste.