Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Landås Legesenter AS

Ung og flink lege =)

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Jeg har hatt veldig gode opplevelser med Kristine, og føler hun alltid har tar meg på alvor. Hun prøver på best mulig måte å oppfylle pasientens ønsker og behov, og sender meg alltid videre til en spesialist hvis det er noe som er utenfor hennes "fagfelt". Hun er veldig behagelig som person, og det er absolutt ikke vanskelig å ta opp ting som er veldig personlig...

Flink og lyttende

Lege: Mokx Villanueva Skrevet

Har nettopp byttet til dr. Villanueva. Hun er hyggelig,
lytter til det jeg har og si og virker veldig fornuftig. Virker som hun kan faget sitt, får meg til å stole på henne. Synes hun rett og slett er kjempe flink.

Helt super.

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Så fin personlighet, et nydelig menneske. Og hun er veldig flink, tar det man sier på alvor.

Veldig bra!

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Følte meg sett og hørt! Virker som en dyktig lege. Er glad valget mitt falt på henne. Likte også legekontoret generell: ryddig, rent og moderne. Effektivt personale som veit å ta vare på pasientene!

Syntes riktignok det ble litt dyrt med timebestilling på sms når det koster 6 kr per melding du mottar og du mottar 3 bare du ber om bestilling av en time (kode for å komme videre med bestilling, bekreftelse på mottatt melding og sist tilbud om time).

Flink og hyggelig

Lege: Kristine Løwø Skrevet

Trygg og flink, grei å snakke med, inntrykk av at hun kan jobben sin. Glad jeg byttet til henne.